392 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 4 Svar

OVERRASKELSE!! OVERRASKELSE!!

Yes man! Har i morges(eller om natten) fødte min dejlige lille dværg hamster.. Jeg har ikke vidst den var gravid, dog var det menningen vi skulle ha' et par kuld, men den var åbenbart gravid i forvejen, da de skal gå ca. 16 dage og jeg nok kun har haft mine to i en uge! De er simpelthen bare for søde.. Små og lyserøde.. Chip(Hunnen) er totalt stolt over sine unger og passer godt på dem. smiley ( Hun har bidt mig et par gange da jeg stak hånden ned, så nu får de lige lidt ro) Jeg fandt ud af det ved at jeg vågnede imorges ved en mærkelig pibende lyd.. Jeg gik ned til dem men jeg tænkte at de nok bare legede.. Men Senere (ca. kl. 12) ´ville jeg have dem oppe lidt, fandt jeg de sødste små unger!!!! Virkelig søde!!!! Jeg blev rigtig glad, og min kusine kom straks.. Min kusine er lige taget hjem, og jeg beundre stadig de små..

Desvære døde min tidliger dværg hamster, fordi naboens kat kom ind og hoppede op på buret så nogle rør gik op.. Så smuttede han ud og HAPS!! Jeg græd bare hele den dag..

Men nu har jeg fået en masse nye unger.. Jeg ved ikek helt hvor mange der er .. Nogle der vil ha' en?? Hehe.. ;P

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Montering af gardinstang – soveværelse. 500 kr.
  • Have mand 500 kr.
  • Nedtagning af ladeboks 1.000 kr.
  • hækklipning 1.490 kr.
  • Installation af vaskemaskine og tørretumbler 1.500 kr.
  • Rulle en rullegardin op 300 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  OVERRASKELSE!!
Kommentér på:
OVERRASKELSE!!

Annonce