835 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 7 Svar

Hjælp med killinger Hjælp med killinger

Som jeg skrev tidliger har jeg fundet en mor med nogle killinger.
Jeg har fået fundet 2 af killingerne, men mangler stadig 2 så moren er stadig der hvor killingerne blev født så jeg kan få de 2 sidste fanget.
Men hvordan tager jeg mig bedst af de 2 jeg har hos mig? De er gammel nok til at spise selv, men meget bange og forvirret.

Jeg håber på de sidste 2 killinger bliver fanget imorgen så de kan komme sammen med deres mor igen

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Udskiftning af stik til “grisetryne” 230V ifm fjernvarmeinstallation. Haster! Vi skal have etableret et 230V el-udtag med jord inden fjernvarme installationen indendørs kan etableres på mandag. Skal udføres autoriseret. Vi har ikke selv materialerne. 1.500 kr.
  • Montering af gardinstang – soveværelse. 500 kr.
  • Monter lampe på badeværelse, og fjern gammel fastmonteret lampeudtag. 1.000 kr.
  • Hovedrengøring 2.000 kr.
  • Udskiftning af køkkenbatteri 1.000 kr.
  • Have mand 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hjælp med killinger
  • #1   2. jul 2008 hvis de er født vilde vil de jo være noget nervøse, men kan du sætte dem i et roligt rum, give dem noget opblødt killinge foder, det jo nok vigtigt de får noget væske hvis de ikk får mors mælk inden i morgen engang.... nu kan jeg ikk lige finde det du før har skrevet, men er det din missemor eller hvordan ?
    hilsen betina

• #2   2. jul 2008 En varmepude er godt, til tryghed, som de er vant til at få hos moderen.. smiley læg en varmepude under et tæppe.

• #3   3. jul 2008 nej det er desværre ikke min missemor. hun er bare kommet til og så har min nabo givet hende mad

• #4   3. jul 2008 hvordan går det idag ,med de små ?

• #5   3. jul 2008 jamen de er begyndt at vil spise, og her til aften kig de i kattebakken så de er ved at være trygge. De er bare sååå skønne.
    Overvejer lidt at beholde dem til de er gammel til at få et godt hjem

• #6   3. jul 2008 du har ikk fanget missemor og de sidste ?

• #7   3. jul 2008 nej desværre. naboen har hende inde i det gamle hus i håb om at fange de sidste killinger, og han dukkede ikke op som han lovede:-( Men jeg har set dem igennem vinduerne, og de havde det fint.
    De killinger jeg har er begyndt at gå ud af kassen:-) så det er fremskridt

Kommentér på:
Hjælp med killinger

Annonce