{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
384 visninger | Oprettet:

Så bliver Bølle intetkøn {{forumTopicSubject}}

Ja imorgen går turen til dyrlægen hvor han skal mistet sin manddom, og samtidig bliver han øremærket.
Når han er kommet sig, så begynder tilvænningen til at komme ud.
Bølle´s navn passer bedre og bedre på ham, for han er en vaskeægte Bølle. Ting der kan slåes ned fra bordet ryger afsted, vasketøj der hænger til tørre mener han at han skal hænge i også, gardiner, ja de er da skabt til at han skal kravle i dem, og sådan kan jeg blive ved.
Han er blevet utrolig stor på meget kort tid, om et par mdr er han nok ligeså stor som Mikkel.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
  • Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
  • Opsætning af loftslamper 600 kr.
  • Samling af møbler 1.200 kr.
  • Udendørs lampe re-montering 800 kr.
  • Murer arbejde 3.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Så bliver Bølle intetkøn
  • #1   7. jul 2008 Det er så fint at i har taget jer så godt af ham smiley Det er rigtig dejligt at høre at han har det godt..

Han lyder da som en rigtig lille frækkert smiley

God tur til dyrlægen smiley

• #2   7. jul 2008 Ja han lyder da som en rigtig Bølle smiley I må ha en go tur til dyrelægen... Synes det er dejligt at du viser ansvar og neutraliserer din kat og øremærker den... smiley

• #3   7. jul 2008 Ja jeg ønsker ikke at bidrage til alle de strejfende katte, så alle 3 katte er neutraliserede og øremærket, eller dvs Bølle bliver det imorgen.
    Jeg bor desværre i et område hvor visse typer smider deres katte af hen over sommeren og på nuværende tidspunkt er der allerede kommet 2 helt nye til.
    Men imorgen tidlig, så skal Bøllemissen afsted og så kan jeg hente ham sidst på eftermiddagen igen.

Kommentér på:
Så bliver Bølle intetkøn

Annonce