hvordan kan det ske inden for opdræt? {{forumTopicSubject}}
hej som i sikkert ved har jeg aldrig haft tavle på min mco mischa og jeg har fundet ud af hvorfor jeg havde fat i mischa´s tidligere ejer´s søster for at spørge om jeg ikke kunne søge om tavlen hvis jeg nu fik fat i opdrætteren og om hun kunne give mig opdrætterens navn og adresse og hun fortalte at opdrætteren opdrættede mco med stamtavle men samtidig lavede hun fuck ved siden af og dvs. at hun brugte nogle af sine avlshunner samt hanner og parrede dem uden at lave stambøger + opdrætteren satte mischa på toget til næstved da hun blot var 6-7 uger gammel og det har hun gjort op til flere gange men kan ikke forstå at da jeg snakkede med mischa´s tidligere ejer ikke fortalte mig noget men at jeg måtte gå til hendes søster det undre mig men jeg kan fortælle at mischa´s opdrætter er blevet lukket men jeg kan slet ikke forstå det for dete r jo duirekte dyremishandling n¨r hun ikke var ældre så nu ved jeg hvorfor mischa er så suttelysten bare mischa ser en smule bar hud ligger hun sig ned og begynder at sutte helt vildt jeg kan blive så gal når sådan noget sker for hvordan kan det gå til ? er der nogen der kan svare på det?
apr 2008
Følger: 90 Følgere: 84 Katte: 9 Emner: 81 Svar: 7.349
okt 2006
Følger: 12 Følgere: 9 Emner: 56 Svar: 1.547
Så lær det dog......hehe og et *S*
dec 2006
Følger: 10 Følgere: 40 Katte: 3 Emner: 89 Svar: 1.393
det glæder mig at det opdræt er lukket, da det på ingen måde har vægtet dyrevelfærd.
du har nu også lært en vigtig lektie. nemlig fremover at være grundig i valg af kat, så man ikke giver penge til de brodne kar, og dermed giver dem grundlad for at fortsætte. du kan videregive din erfaring i forum og forhåbentligt stoppe andre i at købe kat af sådan nogle fupmagere.
når disse usle folk ikke længere kan sælge deres katte er de nødsaget til at lukke.
derfor er det SÅ VIGTIGT ikke at købe en kat af medlidenhed
maj 2008
Følger: 20 Følgere: 17 Emner: 146 Svar: 939
hvordan kan det ske inden for opdræt?