{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vaskemaskine med vand problemer 490 kr.
  • Ophænging af 80’ tv og væg reol 1.299 kr.
  • 2x Radiator der skal genstartes 1.200 kr.
  • Hjælp til at samle skab 490 kr.
  • Reparation fuge i bruser mellem flise og afløbsrist. 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  hjemme side ??????
  • #1   7. jul 2008 jeg tror måske at 123hjemmeside.dk kan hjælpe, men jeg er absolut ikke sikker, men jeg lytter lige med her:)

• #2   7. jul 2008 det er fint nok med det 123hjemme sider men ikke lige det jeg søger

• #3   7. jul 2008 Tryk på boksen i højre side under mit billede :O)

• #4   7. jul 2008 oki.. det er nemt.. men også lidt "billigt" at se på ;O)

• #5   7. jul 2008 Ville også ønske jeg havde evner til at lave min "egen" hjemmeside. Det bliver mere personligt. Går ud fra det er sådan noget du søger istedet

• #6   7. jul 2008 ja vil gerne det er anderledes end det

• #7   7. jul 2008 jeg bruger frontpage og uploader det så til en side som jeg betaler for at have via www.webdomain.dk

Der er et link til min hjemmeside i min profil (man må ikke linke til egen hjemmeside i forummet)

• #8   7. jul 2008 Min mand siger at frontpage 2003 er godt. det er fra microsoft.

• #9   7. jul 2008 Hej.

Jeg ville også anbefale 123hjemmesider, da jeg selv har en, men det var ikke det du søgte.
    Jeg så lige noget ligende idag, jeg ved ikke hvordan det er og har ikke noget kendskab til det, men du kan jo se nærmere på det smiley
    http://www.minisite.dk/

Christina N jeg har lagt en hilsen i din gæstebog smiley

• #10   7. jul 2008 http://www.mono.net/

• #11   7. jul 2008 Hejsa

jeg vil helt klar anbefale Frontpage fra Microsoft. Det er forholdsvis nemt, og kan du ikke selv finde ude af det, så er der af DK-foraer hvor du kan få hjælp. Og ellers kender rigtig mange til programmet også

Eller du kan bruge Dreamweaver, som også er et super godt program, men kun på engelsk - men det kan bruges både til MAC og Windows

Jeg vil HELT klar anbefale dig, at købe serverplads hos nogle, som tilbyder Frontpage extention, såfremt du ønsker at bruge Frontpage. Så er det SUPER nemt at uploade og tager ingen tid, idet du ikke bruger FTP-program.

Jeg vil ikke anbefale webdomain.dk, idet de ikke har den ydelse mere desværre. Har dog selv min private hjemmeside derpå, men det er kun fordi jeg ikke har fået snøvlet mig fædig til at finde ud af hvordan jeg flytter til anden server.

Jeg har lavet masser af hjemmesider, som er uplodet på web10.dk's servere - og det fungerer meget bedre end webdomain.dk fra starten af.Betaler du med dankort, så kan du være online 10 sekunder efter - hvis du altså er SÅ hurtig

ALT held og lykke med din første hjemmeside - såfremt du har brug for hjælp til opstarten, så skriv gerne privat PB

Hilse Heidi

• #12   8. jul 2008 Jeg vil ikk anbefalde nogle af de nævnte hoster men derimod cliche som er et dansk hosting site..

Hvis man er første gangs hjemmeside erfaren vil jeg anbefalde Frontpage..
    Men når man bliver en del øvet osv vil jeg klart anbefalde Dreamweaver..

Jeg bruger Dream men til upload bruger jeg enten et ftp program og før det
    brugte jeg Frontpage til det.. Men mester gør øvelse så det er bare at prøve
    sig frem og hvis man lige mangler svar har jeg brugt kandu.dk de svarer gerne
    på dine spørgsmål hvis brugerne derinde vel og mærke kan..

• #14   8. jul 2008 jeg har brugt webdreater inde på one.com´s hjemmeside men der er så en der har lavet det første for mig og så har jeg selv kunne fylde resten ind...
    Ikke at jeg forstod så meget af det, ihvertfald har jeg nu fået en webmoster!

• #15   8. jul 2008 www.bricksite.dk er kanon god - og helt gratis...... og RIGTIG meget nem at arbejde med for begyndere også....
    Bruger den selv til min hjemmeside.

• #19   8. jul 2008 dem i nævner er heller ikke programmer, men sider med skabeloner

• #20   8. jul 2008 hejsa mange tak for de mange forslag dem vil jeg lige kigge lidt på

• #21   8. jul 2008 Hej Angelce

skal jeg forstå dig sådan, at du IKKE kan anbefale web10 samt webdomain? eller er det bare fordi du anbefaler chliche.dk ?

Hilsen Heidi

• #22   8. jul 2008 jeg har absolut ingen problemer med webdomain, og har aldrig haft det

• #24   8. jul 2008 Con Meo - du forstår mig rigtigt.. I sin tid jeg skulle have min første hjemmeside sad en veninde, som var meget inde i det og søgte det bedste der er på markdet.. Det var så cliche og du betaler kun for det du bruger og ikk 1000 andre ting som du ikk kan bruge til noget selv.. Mange af disse tjenester til tilbyder er noget de selv tjener på.. Lige de 2 navne kiggede hun os på og sagde til mig at de dutter ikk.. Men det skal selvfølge lige være helt op til en selv hva man vil bruge jeg anbefalder dem ikk..

Så kan man lave en hjemmesiden selv enten via frontpage eller dreamweaver så vil jeg anbefalde cliche.. Kan man ikk selv og gerne vil have færdige skablonoer kan jeg ikk hjælpe men ved en del af mine venner har brugt one.. De er oki men ikk det bedste da der er nogle mangler for en som kan de flere ting ang. hjemmesider..

• #25   8. jul 2008 Hej Angelce

jeg har haft domænenavne og serverpladser i mange år efterhånden - og jeg har intet at beklage mig over hverken web10 eller webdomain. Det eneste jeg har at sige er, at det er trist at webdomain ikke tilbyder frontpage udvidelse/extention mere. Derfor anbefaler jeg altid web10, fordi de har det som nogle af de få udbydere efterhånden.

Det kan hverken one.dk eller cliche.dk være med på - sorry men sådan er det.
    Og jeg har aldrig oplevet driftforstyrrelse af nævneværdig karakter på hverken den ene eller anden server. Og jeg har faktisk ret mange sites, som jeg har lavet hjemmesider hvor de er uploadet på web10.dk og det funger bare

Men smag og behag - jeg har undersøgt markedet med de strenge krav jeg har til effektiv upload, og der er web10 en af de eneste jeg har kunne bruge til noget set i forhold til prisen også - 11.25 kroner pr. mdr for 1000 mb plads

Hilsen Heidi

• #26   9. jul 2008 Con Meo - hva mender du med "Det kan hverken one.dk eller cliche.dk være med på - sorry men sådan er det. "

Jeg bruger frontpage og har gjort til begge cliche fordi jeg selv har der og det fungere ubeklageligt og når jeg har lavet sider for folk har de haft domæn hos one og der har jeg os brugt frontpage uden problemer..

Men ja heldigvis at vi mennesker har hver sin smag og behag.. *S*

• #27   10. jul 2008 Angelce - det jeg skriver er, at one.dk og cliche ikke tilbyder frontpage udvidelse/extention, som helt klart er den hurtigtste metode at uploade på fra frontpage - ja der er andre muligheder end det til upload, men ikke så nemt.
    Og det er IKKE fordi der er noget i vejen med de andre udbydere, de tilbyder bare ikke denne særlig pakke desværre

Heidi

• #28   10. jul 2008 Altså jeg bruger dem fint uden pakken og synes ikk det går langsommer end når evt. bruger en ftp program til at opload med.. Så kan ikk se hvorfor den er så vigtigt da jeg personligt ikk kan mærke forskellen..

• #29   10. jul 2008 Nej Angelce - men pointn er også, at med udvidelsespakken, så kan du gøre det meget mere effektivt end med Ftp

nå ikke mere om den det, for er du tilfreds så er det jo hovedsagen. Jeg vil bare anbefale nye på den nemmeste måde. Eks har jeg lige lært en anden at uploade og redigere i sine sider via tlf. på under 5 min. Så kunne hun det uden nogle forudsætninger - sådan skal det være efter min mening.

Heidi

Kommentér på:
hjemme side ??????

Annonce