{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
791 visninger | Oprettet:

snowshoe {{forumTopicSubject}}

Nu har jeg læst et par tråde herinde om folks katte har snowshoes. De omtaler det som pels mellem tærerne, og omtaler ofte skovkatte
er det her hvad der menes med snowshoes
http://www.kattegalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=19564
for kender til racen snowshoe som jo har fine hvide snesko poter:)

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vaskemaskine med vand problemer 490 kr.
  • Ophænging af 80’ tv og væg reol 1.299 kr.
  • 2x Radiator der skal genstartes 1.200 kr.
  • Hjælp til at samle skab 490 kr.
  • Reparation fuge i bruser mellem flise og afløbsrist. 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  snowshoe
  • #1   10. jul 2008 billede 4 række 4:)

• #2   10. jul 2008 og det er det min misser har eller er det bare vildtvoksende pels?:)

• #3   10. jul 2008 hihi de er fine:) Vidste ikke at det havde et navn før jeg læste en tråd herinde. Har altid klippet det af, da han glider lidt på trægulvet. Er det noget de savner, for så skal han da have lov at beholde sine snesko:)

• #4   10. jul 2008 hva går det for katten ? For efterhånden har jeg lært under min uddannelse at alt hva dyrene er udstyret med har de af en årsag og derfor har brug for det. (: Vores skovkat har nemlig de fineste hvide potter, med langt hår mellem.

• #5   10. jul 2008 hvad uddannelse er du igang med:) overvejer nemlig selv noget med dyr:)
    Jeg ved bare at han nogen gange skøjter rundt. Læste at skovkatten, som jo primært kommer fra norge brugte det til når de gik i sne, nok deraf navnet:)

• #6   10. jul 2008 Janni - dyrepasser på roskilde tenisk skole (Vilvorde) en delaf landbrugsskolen sjælland. (: Kan kun give 5 thumps up, til skolen, lærerne og klasserkammeraterne. smiley bare skriv privat vis du vil hører mere om den da.

• #7   10. jul 2008 Tina - heh' tak sad nemlig og tænkte over det forleden. Nu udstiller jeg ikk, da vores mis har 2 knæk på sin hale.

• #8   10. jul 2008 Nåh den har jeg lige fået tildmelding til, regner med at starte til januar, men tager den for at få et plus på mit cv, så jeg får nemmere ved at finde læreplads som veterinærsygeplejerske:)

Tina: Er det noget der kun ligger til skovkatten? Han får lov at beholde dem, de er så søde

• #9   10. jul 2008 Janni - er det til vilvorde ? Der starter vist også en i oktober, og kan fortælle dig at den ikk gør vejen til veterinærsygeplejeske nemmere. For inden for det fag er det svært at få en lærerplads, er den vej jeg vil en dag. OG speciale kan jeg sige at for at ha psyken til veterinærsygeplejeske så vælg forsøgsdyrsspecialet det er ekstrem tæt på vet.

• #11   10. jul 2008 ja lærepladserne er ekstremt svære at finde, det er derfor jeg tænkte at et forløb som dyrepasser ville være godt, når en mester skal læse det, så man da har ldit erfaring. Min bekymring er også om jeg har psyken til det. Når man er så glad for dyr, som alle er herinde, kan man bare ikke klare en ulykkelig slutning! Ikke engang i film, selvom man ved der jo ikke skete dyret noget alligevel

• #12   10. jul 2008 Janni - det lærer man jo. det en realitet ligesom med mennesker, eller bare det at miste. du har 4 årat løbe på, og jeg syntes sgu det mere synd at holde i live end at slå ihjel hvis de har smerte.

• #13   10. jul 2008 ja selvfølgelig er det det, men åh de kære dyr, det der går mig mest på når de lider, er at de ikke kan fortælle det, ej heller ved de hvad der foregår.
    Hvor langt er du i din uddannelse?

• #14   10. jul 2008 Janni - jeg har sommerferie fra grundforløbet nu og starter d. 4 august på de sidste 1o uger. Jeg startede på dette som et bevis for jeg var kommet over min sociale angst. Jeg er lige gået til sommerferie med 3 x 12 taller og det giver mig kun mere blod på tanden. Kan klart anbefale uddannelsen, hvis man kan lide dyr fordi den strækker sig over så mange forskellige dyr.

• #15   10. jul 2008 waouw - flot:) Jamen er det stadig ikk drøn svært med læreplads?

• #16   10. jul 2008 Janni - an på hva man ønsker at komme ind for. Zoologisk have er næsten umuligt. Når jeg siger næsten, kan det lade sig gøre hvis man kender nogle mennesker indenfor lige den branche eller vælger at tage det internationale forløb som giver dig et stipendium på 9ooo til at rejse væk 4 uger i en zoologisk have skolen finder til en. Forssøgsdyr er MEGET nemt at komme ind for, da e mangler og det billigt for dem at have elever gående som er friske på at lærer og opleve. Dyrehandel er efterhånden også et spørgsmål om ens arbejdsniveau og lyst. Kan man arbejde godt, og aktivt så er alle muligheder åbne, men der er bare ikk meget kontakt med dyr. Kvæg og svin er det utrolig nemt at finde noget, og pga. dyrets str. kan dette også hjælpe dig ved nemmere at komme ind for det zoologiske fag. Hestefaget er ekstrem hårdt og krævende. Man kan være heldig, men lønnen er ik efter hvor fysisk hårdt det er og hestemennesker er ikk altid de nemmeste at tilfredsstille. Men der er det også til at finde noget, hvis man ikk er kræsen og krævende men kan lytte. for ældre mennesker ønsker ikk belæring af en elev.

• #17   10. jul 2008 nu tænker jeg bare forsøgsdyr - har de det overhovedet godt, kan man klare at gå hos dem?

• #18   10. jul 2008 Janni - heh' du tænker over hvordan man hører det i udlandet. (: Kan fortælle dig at forsøgsdyr lever et værdigt liv ligesom voreskæledyr. Det man putter i dem, holder man hele tiden øje med og ser man de mindste tegn påforandring bliver alt noteret, og husket. Ved forsøgsdyr er der mere kontakt med dyrene end dyrehandel og som dyrepasser ligger meget af dit arbejde hovedsageligt i at sprøjte dem med de teste der er og notere, så ska der jo muges ud ved svinen f.eks. og ved mus og rotter er det jo at ordne burer. Der er mange forskellige afdelinger på sådan et forsøgscenter og hver afdeling sit job.

Kommentér på:
snowshoe

Annonce