{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af lamper 900 kr.
  • Cover holes in walls and ceiling 1.000 kr.
  • Hoved og terasse dør lukker ikke ordentligt 1.300 kr.
  • Lavet et makeup bord 750 kr.
  • Ophæng af TV og ophæng af lamper 1.485 kr.
  • Fixe opvaskemaskine der lækker vand 1.090 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Neutralisering
  • #1   11. jul 2008 Jeg går ud fra det er en han du mener, da jeg har fulgt dine tråde om den ny du skal have:) Så snart dyrelægen kan mærke begge sten er der. Du kan nok allerede gøre det når du får ham,

• #2   11. jul 2008 Janni> Ja det er rigtigt smiley okay, dvs hurtigst muligt når han er moden, er det bedste?

• #3   11. jul 2008 jah, gerne inden han begynder at strinte. Nogen er jo neutraliseret fra opdrætter inden de kommer hjemmefra, så han er nok klar når du får ham. Men han skal vel lige tjekkes af doktor dyr alligevel når du får ham, så kan han fortælle dig det hele og mærke lidt på den lille fyr:)

• #4   11. jul 2008 Du kan få det gjort når fra 12 ugers alderen...
    Så lige så snart du får ham hjem...

• #5   11. jul 2008 Man kan neutralisere fra før den er 12 uger, det kommer helt an på dens vægt, og på hvornår dyrlæge nvil gøre det smiley

og som sædvanlig vil jeg klart anbefalde at få lavet øretatto samtidigt med, så spare man også på bedøvelsen smiley

• #6   11. jul 2008 Hold da op, så tidligt allerede? han er ca. 16 uger når jeg får ham hjem. så jeg kunne lige så godt det med det samme? det skader vel ikke på ham og hans udvikling? hvad er forskellen på at gøre det når de er killinger og så ellers når de bliver ældre? hvad med deres strørrelse, normalt bliver de større efter en kastration, men hvis man gør det når de er små?

• #7   11. jul 2008 Han skal gerne på foder til neutraliserede ungkatte, så han får de ting, som han jo mangler efter kastration. Han kan godt gå hen at blive lidt mindre end han ville have blevet hvís han ikke blev neutraliseret. Endivdere skal du passe på med overvægt. Kastrater får nemt flomme:)

• #8   11. jul 2008 Okay. Tak for svar smiley

• #9   11. jul 2008 Lis> ja det er klart. han skal lige falde til smiley

Men hvad er forskellen på at kastrere ham tidligt og vente til han er ældre.

Er der nogen forskel overhovedet? nogle ulemper og fordele?

• #10   11. jul 2008 fordelen han højst sandsynlig klare bedøvelsen bedre og kommer sig hurtigere bagefter smiley

• #11   11. jul 2008 Hej Jannie H

det er IKKE korrekt som du skriver, at en hankat ka gå hen og blive lidt mindre end hvis han ikke var kastrat. Tidlig neutraliserede katte vokser længere tid i rørknoglerne - derfor bliver de faktisk større. Ikke at det kan "ses", for du aner jo ikke hvordan han ellers var kommet til at se ud.

Hilsen Heidi

• #12   11. jul 2008 Hej Iza

jeg kan varmt anbefale dig, at få ham neutraliseret inden du får ham. Han kommer sig hurtigere over narkosen, idet narkosemiddel binder sig til fedt, og en killing har stort set ikke andet end muskler, hud og sener/knogler.

Skal han tatoveres og øret skal være færdig udvokset har en meget dygtig dyrlæge anbefalet 16 uger - men det er ekstrem sjældent, at jeg øretatoverer vores killinger, så jeg har ikke nogen erfaring at give videre her - kun hvad jeg har lært

ønsker du at råde din opdrætter til at få det gjort inden du får ham, og denne ikke har erfaring i det, så må du meget gerne henvise til mig - jeg kan helt klar hjælpe på flere fronter med både erfaring og med at finde en dygtig dyrlæge.

Hilsen Heidi, som har erfaring med 23 kulds Tidlig neutralisering

• #13   12. jul 2008 Okay. Super information. Jeg får ham d. 21 der er han ca. de 16 uger. Først engang i næste måned vil jeg havde råd til en neutralisering.

Kommentér på:
Neutralisering

Annonce