{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
467 visninger | Oprettet:

Sur kat med killinger {{forumTopicSubject}}

Misyas killinger er nu 2 dage gamle. Den første dag sagde hun ikke noget til at hunden og de andre katte var i stuen, hvor fødekassen står i hjørnet mellem sofaerne. Den er godt gemt af vejen. Men igåraftes og idag må de andre dyr slet ikke være i huset! Hun ligger på vagt lagt væk fra killingerne og jager de andre katte og hunden væk ved at hvæse, og hvis nødvendigt bruger hun klør.
Er det normalt?
Hun kender jo de andre dyr..

Nu har jeg lukket basse og alma i kattevolieren og hunden udenfor for at give misya ro til killingerne men der kan de jo ikke blive indtil hun er af med killingerne.
Hvor lang tid tror i der går inden hun bliver mere rolig over for de andre?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Sur kat med killinger
  • #1   13. jul 2008 Gode råd modtages også gerne.. da de jo alle gerne skulle kunne være her

• #2   13. jul 2008 Der kan godt gå rimelig lang tid - desværre, men hendes opførsel er bestemt ikke unormal

Jeg har selv oplevet det engang med en hunkat, der til daglig var gode venner med både de andre katte og hundene, men på et split-sekund skulle alle 4-benede forvandles til atomer.
    Efter godt en uges tid blev hun "normal" igen, men indtil dá holdt de andre sig på behørig afstand.

Har du ikke mulighed for at sætte fødekassen et andet sted, måske i jeres soveværelse?

• #3   13. jul 2008 Hej Christina

det er sikkert din hunkats første kuld, og de kan derfor ofte være temmelig meget mere på vagt. Jeg har dog aldrig oplevet det du oplever selv, men kun en "mindre" stresset kat, som "bare" knurrer, når der er for meget uro om hende.

Jeg vil helt klar også straks flytte hende et sted hen, hvor hun kan få fred og ro til at passe sine børn.

Held og lyke

Heidi

• #4   13. jul 2008 *Mega* .
    Jeg kan godt flytte fødekasse ovenpå i vores soveværelse. Men det er nu så dejligt at kunne sidde i sofaen og holde øje med killingerne :O)
    Tror også Misya føler sig meget tryk ved at jeg er i nærheden af hende. Men jeg kan jo prøve at flytte dem og se hvad de siger til det

• #5   13. jul 2008 Lis D
    Tak for dit råd :O)
    Det ved jeg til næste gang. Jeg placerede fødekassen i stuen for at kunne følge med i det hele og for at hun kunne være ved os hele tiden. Men jeg ka forstå at hun har mere brug for at være alene med killingerne.. man må jo lige lære når man er ny i faget

• #6   13. jul 2008 Con Meo *8 skønne birmakillinger sælges snart *
    Ja det er hendes første kuld. Som jeg har skrevet lidt oppe, prøver jeg at flytte dem ovenpå i vores soveværelse. Håber hun accepterer det

Kommentér på:
Sur kat med killinger

Annonce