498 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 10 Svar

Main Coons ranglet look Main Coons ranglet look

Alma er min første main coon, så min viden er forholdsvist begrænset. Jeg ved at de som ungkatte, skal have et ranglet look. Hvor længe varer det ved? Synes nu hun er en knoglet lille dame, hun har sådan udmagret ko numse:) I ved dem der er sådan helt firkantet. Og det er ikke fordi hun er for tynd, for det er hun bestemt ikke. Hun vokser kun i længde, som hun jo skal. Men hvornår bliver hun robust og fyldig som de voksne main coons?

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Inspicering af opgave 205 kr.
  • Udskiftning af stik til “grisetryne” 230V ifm fjernvarmeinstallation. Haster! Vi skal have etableret et 230V el-udtag med jord inden fjernvarme installationen indendørs kan etableres på mandag. Skal udføres autoriseret. Vi har ikke selv materialerne. 1.500 kr.
  • Afbryde gulv varme i el tavle 1.000 kr.
  • Afmontering af defekt opvaskemaskine og montering af ny brugt 1.000 kr.
  • Rengøring af tomt hus 1.700 kr.
  • Lapning af dæk 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Main Coons ranglet look
  • #1   14. jul 2008 de siger at de første to år de vokser er længde og højte. de næste to år bredde og fylde. min zalsa er snart et år og hun er heller ikke begyndt at vokse i bredde og det. kun længde og højte. hun har også den numse som du beskriver.

• #2   14. jul 2008 hehe hun ligner meget min Alma. Nåh så tager jeg det roligt, hun er kun 6 måneder, men gud hvor er hun lang. Hun er helt teenage agtig at se på, for store poter, øre og for lille hovede. Men efter hvad jeg har læst, er det vist meningen:).

• #3   14. jul 2008 det har jeg også fået at vide det er. min hulk er også et halvt år, og er også stadig ranglet, men det går jo hurtigere for drengene end hunnerne. men gud nogle dejlige klodsede racer. passer super godt til mig selv, da jeg er super klodset også.

• #4   14. jul 2008 haha ja min er heller ikke det mest elegante lige pt, men hvad forventer man når kroppen er forkert proportioneret:) Ved du hvordan man sådan kan regne ud/forvente hvor store de bliver? er det efter faren eller noget?

• #5   14. jul 2008 Er din hvide kat hørende? Hun er godt nok lækker!

• #6   14. jul 2008 altså hulk's far vejede 9 kg. og hulk er godt på vej derop af . han vejer lige pt mellem 4-5 kg, hvis ike mere. man siger vist at gennemsnittet for hunnerne ligger mellen 5-7 kg . og hannerne 7-9 kg. er ikke sikker på jeg husker rigtig . men havde en der hed whitney og hun vejede 5-6 kg da hun blev aflivet af sygdom og der var hun ikke en gang et år.

zalsa vejer knap 5kg. så det er vek at se på moderen og faren og så se på din kats vækst og så tror jeg du kan få en ca vægt i hovedet derfra.

ja zalsa (den hvide) er hørende, ikke 100% men det er ikke meget hendes hørelse fejler. heldigvis. hun er bare så lækker.

• #8   14. jul 2008 altså jeg kan mærke zalsa's knogle ved numsen. og dyrlægen siger hun ikke er for tynd. hun er som hun skal være.

jannie, kan du muligvis tage billeder af hende og ligge ind på hendes profil `?

• #9   14. jul 2008 Jeg synes faktisk også min røde main coon hunkat Sille, var lidt spids over ryggen de første par år. Men dyrlægen synes hun var fin. Nu er hun omkring de 3 år og er blevet mere fyldig i bredden.

• #10   14. jul 2008 Hehe... kan lige se en kat for mig med ko-numse nu griner smiley

Durango var meget "ranglet/pjevset" sidste sommer, men jeg kan godt love dig for at der er sket meget på 1 år. Han er 3år nu. Han er virkelig blevet en flot fyr. Meget mere pels og "bredde".

Cazzandra er da også vokset lidt hvis man sidder kigger billeder synes jeg men hun har mere sådan et "standard-look" i forhold til Durango - der er virkelig sket noget smiley

• #11   16. jul 2008 Fra 1½ - 2 eller 2½ år sker der rigtig meget i bredden. Man lægger ofte ikke mærke til det i dagligdagen, fordi det jo ikke sker fra dag til dag, men har man billeder med ½ års mellemrum, så vil man oftest kunne se den udvikling.

Kommentér på:
Main Coons ranglet look

Annonce