{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
353 visninger | Oprettet:

snakker {{forumTopicSubject}}

Min hunkat (med killinger) følger mig overalt, og snakker rigtigt meget og gnider sig op ad mig. HVilket hun IKKE plejer
Det er som, at hun vil have noget, men jeg ved ikke hvad?
Jeg har tilbudt hende mad, vand, dåsemad, toilet og adgang ud til. Jeg har selvfølgelig også bare kælet for hende. Intet af det virker?

Nogen ide om hvad hun vil?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
  • Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
  • Opsætning af loftslamper 600 kr.
  • Samling af møbler 1.200 kr.
  • Udendørs lampe re-montering 800 kr.
  • Murer arbejde 3.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  snakker
  • #1   15. jul 2008 hvor længe har hun haft killinger?
    de kan gå i løbetid igen efter jeg mener det er 5-6 uger...så måske er det det hun brokker sig over?

• #2   15. jul 2008 1 uge smiley

• #3   15. jul 2008 nå okay så er det jo nok ikke det hun har gang i.
    kan være hun bare vil beroliges, have at vide at det nok skal gå¨og du passer på hende. i så fald kan du ikke andet end give hende opmærksomhed.

• #4   15. jul 2008 Måske hun vil vise killingerne frem? Har du prøvet at side sammen med hende ved killingerne? OGså som Nina siger, viser at du er der og passer på

• #5   15. jul 2008 min hunkat gik i løb 14 dage efter hun havde født....
    så kan godt være hun bare er gået i løb,,,,

• #6   15. jul 2008 min hun er også blevet mere kælen efter hun har haft killinger :o) syntes det er lækkert at ens kat er sådan.

sidder tit inde i løbegården med hende og killingerne og det syntes hun er lækkert.

nogen gange da de var yngre tog jeg dem ud på sengen og bare snakkede med dem, så imens hvilede hun sig i fodenden af sengen fordi hun vidste jeg passede dem, det gør jeg stadig og hun elsker det..

hvis hun er på altanen og de kalder så går jeg tit der over for at se hvad de vil, og hvis de bare lige "gør sig bemærket" så nusser jeg dem osv så hun ikke behøver løbe ind til dem hele tiden, og det har gjort hende meget rolig faktisk :o)

hun er nok bare kommet i sit kærlige moar hjørne hehe

• #8   15. jul 2008 Det kan nemt være, at hun vil vise dem frem.. Jeg har ikke siddet og kælet med både missemor og killinger smiley
    Det prøver jeg nu smiley

Hun får ikke lov til at have dem under sengen igen smiley Noget værre svineri smiley

Kommentér på:
snakker

Annonce