353 visninger
|
Oprettet:
snakker {{forumTopicSubject}}
Min hunkat (med killinger) følger mig overalt, og snakker rigtigt meget og gnider sig op ad mig. HVilket hun IKKE plejer
Det er som, at hun vil have noget, men jeg ved ikke hvad?
Jeg har tilbudt hende mad, vand, dåsemad, toilet og adgang ud til. Jeg har selvfølgelig også bare kælet for hende. Intet af det virker?
Nogen ide om hvad hun vil?
okt 2007
Følger: 16 Følgere: 15 Katte: 3 Emner: 135 Svar: 1.762
de kan gå i løbetid igen efter jeg mener det er 5-6 uger...så måske er det det hun brokker sig over?
maj 2007
Følger: 3 Følgere: 2 Katte: 9 Emner: 38 Svar: 182
okt 2007
Følger: 16 Følgere: 15 Katte: 3 Emner: 135 Svar: 1.762
kan være hun bare vil beroliges, have at vide at det nok skal gå¨og du passer på hende. i så fald kan du ikke andet end give hende opmærksomhed.
sep 2007
Følger: 6 Følgere: 5 Katte: 4 Emner: 45 Svar: 605
sep 2006
Følger: 74 Følgere: 118 Katte: 17 Emner: 59 Svar: 1.066
så kan godt være hun bare er gået i løb,,,,
okt 2006
Følger: 19 Følgere: 17 Katte: 2 Emner: 111 Svar: 642
sidder tit inde i løbegården med hende og killingerne og det syntes hun er lækkert.
nogen gange da de var yngre tog jeg dem ud på sengen og bare snakkede med dem, så imens hvilede hun sig i fodenden af sengen fordi hun vidste jeg passede dem, det gør jeg stadig og hun elsker det..
hvis hun er på altanen og de kalder så går jeg tit der over for at se hvad de vil, og hvis de bare lige "gør sig bemærket" så nusser jeg dem osv så hun ikke behøver løbe ind til dem hele tiden, og det har gjort hende meget rolig faktisk :o)
hun er nok bare kommet i sit kærlige moar hjørne hehe
maj 2007
Følger: 3 Følgere: 2 Katte: 9 Emner: 38 Svar: 182
Det prøver jeg nu
Hun får ikke lov til at have dem under sengen igen
snakker