{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.145 visninger | Oprettet:

Ejer efterlyses til skildpadde kat {{forumTopicSubject}}

de sidste par dage, hver gang jeg har gået en tur, har jeg set en halv stor killing som er skildpadde farvet, den kommer altid hen og er meget kælen, den virker som om den ikke kan finde hjem eller noget i den stil, så hvis man har set den eller ved om den høre til noget sted så må man ene skrive.

den er som sagt en halv stor killing og den er skildpadde farvet, sidst jeg så den var en time siden, ville ha taget den med og sat et skilt på med " hvem ejer mig " men Mads var med så jeg kunne ikke.

det er i Avdøre, ikke ved stations byen men i villa kvaterede nede ved lokal brugsen

håber nogen svare

Kommentarer på:  Ejer efterlyses til skildpadde kat
  • #1   17. jul 2008 tag da ned oh hent den det er synd den bare går ude du kan da aflevere den på et internat..

• #2   17. jul 2008 fremlys den på dyrenes beskyttelse

• #3   17. jul 2008 Stephanie K: jeg tager den med hjem når jeg ser den igen, men hvis det er nogens vil jeg lige vide det før jeg sender den på internat

Janni H: det gør jeg, god ide

• #4   17. jul 2008 ok det lyder godt... min mor har også lge taget en kat til sig der skal ha killinger nu har sys det er synd folk bare efterlader dem...

• #5   17. jul 2008 Stephanie: Nogen gange er det også et spørgsmål om man kan tag den til sig..
    Ik alle har mulighed for at tag den til sig...

• #6   17. jul 2008 Du bør bestemt ikke fjerne en killing/kat fra sine omgivelser, medmindre den ser udsultet, syg og forsømt ud.

En killing der bare kommer for at kæle, har bare ikke lært endnu, at den ikke bør gå til alle de fremmede mennesker den møder.

Der er så mange mennesker der mister deres katte, fordi fok fejlagtigt tror de er "blevet væk" og derfor tager dem med.

En mulighed er at gi' den en løs elastik om halsen, med en seddel hvor du spørger om den har en ejer...og så beder dem gi' dig besked, såfremt den bor et sted......og så først efter nogen dage, hvis ingen henvender sig og hvis katten ser ud til at tabe sig, være meget sulten o.s.v. så først kan du begynde at overveje at ta' dig af den.

Kommentér på:
Ejer efterlyses til skildpadde kat

x