{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.139 visninger | Oprettet:

Grums i ørene {{forumTopicSubject}}

Ja, nu er edt så ved at være godt 1 måned til 2 siden vores lille Milo fik øremider (hvor de kom fra er en gåde da han er indekat og vores hunkat ingen havde :S)

Vi var til dyrlæge med ham 2 gange hvor han fik renset ørene i narkose og fik en sprøjte med anti-mide-middel smiley ind imellem de 2 behandlinger fik han øredråber herhjemme....

Nu er sagen bare den at han stadig har mørkt ørevoks i ørene, han klør sig ikke og ryster ikke på hovedet men synes nu altså ikke han stadig burde have mørk ørevoks?

Kan han stadig have mider efter sådan 2 behandlinger og på trods af injektionerne?

Og hvad burde jeg gøre? Hvis han har mider burde jeg så klage til dyrlægen over de dyre behandlinger som ikke virkede?

Kan det være andet end mider?


Kan det være lidt skidt fra dengang jeg burde være ligeglad med?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Grums i ørene
  • #1   21. jul 2008 Hej.
    Jeg var til dyrlægen med Gismo da har var blevet bidt af en anden kat,da jeg alligevel var der spurgte jeg om han havde øremider da har har meget mørkt snask i ørerne,hun kiggede grundigt og sagde at det var ganske alm ørevoks.
    Jeg renser selv Gismo's øre med lunken vand på en tot vat og han elsker det.


  • #2   22. jul 2008 Jeg tror ikke, han stadig har øremider, men nogle katte danner (ligesom mennesker) mere ørevoks end andre.

    Når et øre bliver irriteret, som Milo's har været det både med mider, rensning og drypning, danner det også mere ørevoks, men der er da en mulighed for, at det fortager sig stille og roligt.


  • #3   22. jul 2008 Min blandingskat Simon, danner mere ørevoks end mine andre katte. Jeg har flere gange fået det tjekket hos dyrlægen og han siger at det ikke er øremider eller noget andet, bare helt almindelig ørevoks. Ørevoksen er mørk og jeg kan fjerne det med vat (uden noget på). Han elsker at få renset ører.

  • #4   22. jul 2008 Ok... Kunne heller ike forstå hvis det var mider... Han har ingen andre symptomer.. Tak for svarene.. smiley

    Jeg tror bare jeg vil prøve at rense hans ører lidt smiley


Kommentér på:
Grums i ørene

Annonce