Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hylde mursten 500 kr.
  • Rådgivning støbning gulv 205 kr.
  • Rengøring af hel lejlighed 900 kr.
  • Hand curtain rail on ceiling 400 kr.
  • Afhente mindre fældet nåletrå 1.000 kr.
  • Ophæng af ting 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  loppehalsbånd
  • #1   23. jul 2008 Er halsbåndet lavet af gummi kan du klippe det til så det ikke flapper............men hvorfor har du købt et halsbånd...........det er 10 gange nemmere at give dem dråber i nakken mod lopper , tæger og flåder..............

• #2   23. jul 2008 Et loppehalsbånd virker desværre heller ikke optimalt længere.. De kan sagtens få lopper.. lopperne er blevet recistente (staves?) overfor det..

iDette er iflg. min dyrelæge (er ikke selv ekspert på det område ;o) )

Så det er bedre at købe dråberne smiley

• #3   23. jul 2008 har os købt dråberne men vil vente med at give den det til vi flytter helt over i lejligheden

• #4   23. jul 2008 Er den lille en indendørs kat er risikoen for lopper minimalt..............men godt for sikkerhedens skyld..............du kan sagtens give dråberne med det samme for det virker omgående i 1 mdr. tid..............og måske droppe halsbåndet ............det lugter underligt og er måske heller ikke så sjovt for din kat at have på...............jeg brugte det selv engang til min hund.......og husker lugten tydeligt.............måske kan du få pengene tilbage.............

• #5   23. jul 2008 ... Ud over at lopperne er resistente, er der mange katte, der før i tiden, da man brugte det, fik en betændt, hårløs ring om halsen pga. allergi.
    Prøv, om du ikke kan få det byttet.

• #6   23. jul 2008 det er en kat der har boet ude i et værksteds agtig noget og har kun været inde få gange, men vil ikke tage den ind før vi flytter så den er ved dens mor stadig .. men har tænk at ligge halsbåndet i den seng ?

• #7   23. jul 2008 Jeg kan se i din profil, at killingerne kun er ca. 2-3 uger gamle, og så må de hverken få loppehalsbånd på eller blive dryppet med loppemiddel i nakken. De skal være i hvert fald 8 uger, for ellers risikerer du at slå dem ihjel.

Der er to rimeligt håndtamme killinger, læser jeg, og skal du bo i lejlighed med dem, vil jeg bestemt anbefale dig at tage dem begge to, både for din egen og også for killingernes skyld.

Læs her (et godt link her på forum):
    http://www.kattegalleri.dk/html/for_messageDetail.asp?Msg_ID=43236

PS: Og husk så lige, at killinger bør være 12 uger, før de tages fra deres mor.

• #8   23. jul 2008 de er ni uger nu ca

• #9   23. jul 2008 OK, men læs linket alligevel :-))

• #10   23. jul 2008 smiley

Kommentér på:
loppehalsbånd

Annonce