{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
396 visninger | Oprettet:

Hjælp ang renlighed {{forumTopicSubject}}

hej alle sammen

har virkelig fået et problem med vores basse han har fra dag et været renlig men nu er han begyndt at skide på gulvtæppet lige uden foran døren til hans toilet selv om bakken lige er tømt kan han finde på at sætte sig lige foran døren, det er ikke hver gang han gør det nogen dage går han på bakke men så det som om det slår klik i hovedet på ham så går han 1-2dage og skider på gulvet foran..

nogen gode råd?

Mvh Karina

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hjælp ang renlighed
  • #2   24. jul 2008 Som Merete M skriver, så tror jeg heller ik på lukkede kattebakker MED låge. jeg piller også altid lågen af.

En anden grund til at han ikke vil på bakken - men dog søger mod bakken - kunne være, at han har ondt når han pøller. Det forbinder han så med bakken, og så tør han ik pølle i den.

Hvor gammel er han?

• #3   24. jul 2008 Har ud ændret noget i hjemmet?

Prøv med anderledes grus, bakken et andet sted, uden dør som Merete skriver eller helt uden top.... Og imens han gør det skal du holde bakken hyper ren, der er større chance for at han på trods af hvad der nu end fik ham til at stoppe med at bruge den begynder igen hvis du holder den ekstrem ren...

• #4   24. jul 2008 Altså selvfølgelig skal du først og fremmest være sikker på han ikke er syg som Anne skriver....

• #5   24. jul 2008 altså han har et helt toilet for sig selv (sådan et vi bruger) har for længest fjernet toppen af bakken så det kun er en åben bakke, og det er ude i gangen han skider altså foran toilet døren ja han er lidt priviligeret den lille dreng..

• #6   24. jul 2008 har snakket med dyrelægen og fået noget til han afføring fordi det er tyndt ellers er han sund og rask smiley
    Går altid til dr.dyr før andet

• #7   24. jul 2008 han er knap 1 år og han har også skidt på hans toilet så tror ikke det fordi han forbinder det med smerter for han har ikke ondt når han skider..

• #8   24. jul 2008 Er noget ændret derhjemme? Nye beboere i form af dyr eller mennesker, flytning, nye møbler, ændret foder, mindre tid hjemme? Noget som helst som kunne gøre lille miv ked og stresset?

• #9   24. jul 2008 Ond når man pøller får man både af tynd mave og af hård mave.

Så mon ik han bliver renlig igen, når afføringen er normaliseret *S*

• #11   24. jul 2008 han viser ikke tegn på smerte når han skider man er nemlig ikke i tvivl når han har smerter..

det eneste der er ændret er jeg går hjemme hele dagen pga sygemelding men det har jeg gjort i 3mdr nu så det jo ikke nyt mere.
    foder er det samme og møbler er det samme skal godt nok i gang med at male men det først næste uge..

min datter flyttede hjem her d 1.6 men det jo længe siden så undre mig reaktionen først ville komme nu han har heller ikke ædret adfærd eller noget..

• #12   24. jul 2008 der er måske for meget trafik omkring kattebakken?

• #13   24. jul 2008 ikke mere end normalt..

Kommentér på:
Hjælp ang renlighed

Annonce