{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
876 visninger | Oprettet:

Heftig vejrtrækning {{forumTopicSubject}}

Hej. Jeg har en kat på et år, som når det er varmt får en slags gispende/hurtig vejrtrækning. Jeg fik hende behandlet for toxoplasmose, men det var ikke det. Ud over den gispende/hurtige vejrtrækning, er der ikke noget at se. Hun spiser og leger og opføre sig normalt. Er der nogen der har oplevet det.
Også når hun er ude at køre, går det faktisk helt galt, så begynder hun faktisk at halse ligesom en hund, og sidste gang jeg kørte til dyrlægen, måtte hun blive der i flere timer, fordi hun simpelthen blev for stresset af køreturen

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Udskiftning af badeværelsesventilator 1.000 kr.
  • Mobil Cykelreparation 500 kr.
  • opsætning af lamper (redigeret) 1.000 kr.
  • There is problem with the sink. Water is liking from the pipe 1.200 kr.
  • Slibe og lakere bordplade i køkken 1.500 kr.
  • Vaskemaskine med vand problemer 490 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Heftig vejrtrækning
  • #1   24. jul 2008 Hun har det sikkert bare varmt smiley
    Jeg tror det er helt normal...

• #3   24. jul 2008 jeg har en gang set det ved sheba, hvor jeg blev meget forskrækket. hun var med på badeværelset, hvor der var blevet meget fugtigt i rummet og varmt. hun klagede én gang og begyndte at "Puste" jeg strøg ud af badeværelset med hende i favnen, og har gudskelov aldrig set det siden.
    hun er den eneste kat jeg nogensinde har set det på.

• Ditte F
    Ditte F Tilmeldt:
    jun 2008

Følger: 1 Svar: 53
    #4   24. jul 2008
    Er den undersøgt for astma?

• #5   24. jul 2008 min ene gisper også lidt her i varmen, hvis hun har været aktiv. Det er jo den eneste måde de kan svede på. Men få det hellere undersøgt

• #6   28. jul 2008 været ved dyrlægen? er meget spændt på en opdatering. er lidt bekymret for det er alvorligt samtidigt med at jeg håber det bedste.

• #7   29. jul 2008 Jeg har været ved dyrlægen. De tog en blodprøve og konstaterede at hun havde toxoplasmose. Hun fik pillekur 2 gange uden det har hjulpet, så det er ikke det. Ringede til dem igen for at høre, hvad det så kunne være. De mente at hun skulle indlægges og have taget flere blodprøver for at se om det var en virus. Snakkede med en anden dyrlæge, der mente at det ikke kunne være virus, når det kun kom når det var varmt. Det har jeg nemlig også selv tænkt på. Hvis det er en virus, ville det vel også være der når det var køligere. Så nu er jeg lidt i vildrede. Går arbejdsløs i øjeblikket, så har ikke lige 2-3000 kr. til at undersøge om det er virus eller ej. Hun har heller ikke problemet om aftenen eller natten når det er køligere. Den anden dyrlæge snakkede om at hun måske bare har svært ved at klare varmen, som nogle mennesker også har.

• #8   30. jul 2008 hmmm. lyder mærkeligt. troede de kunne undersøge for andet end virus. de dyrlæger er nu lidt underlige engang imellem.
    håber din kat bedre sig, selvom den ikke er i nogen i behandling.

Kommentér på:
Heftig vejrtrækning

Annonce