{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
443 visninger | Oprettet:

MCO slagsmål {{forumTopicSubject}}

Hold da op. De slås bare aldrig, eller yderst sjældent, men lige før kom mine to MCO op at slås. Der er intet nu, men hold da op!

Så kan man godt både høre og se, at det er store katte, når den slags sker.

Jeg ved ikke, hvad der startede det. Så det desværre ikke, men holder lige lidt øje... De virker nu rolige igen. Det var i løbegården.

Nanoq fik et krads i eller ved øjet. Det løber i vand. Jeg holder det lige under OBS.

Knus


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  MCO slagsmål
  • #1   26. jul 2008 Tara var i hundehuset (de har sådan et bette hus derude, som der før har været rift om) og Nanoq var uden for det ved indgangen. Jeg nåede at se at Nemo røg på Nanoq - sandsynligvis fordi han blev bange for slagsmålet mellem de to store, Det lignede omdirigeret aggression (Nemo er huskatten).

    Jeg tænker på om de begge har villet derind. Der er intet nu. De går bare sammen.

    Hvad skal jeg holde øje med med hans øje? Ved du det Lis?
    Det ligner han er kradset LIGE ved kanten af det dvs ikke i øjet. Puha - heldige kat! Tara har nogle gardine klør. Jeg burde måske klippe dem alle en gang imellem. Det har jeg kun gjort en enkel gang før...Det slår mig nu om de lange klør er til fare eller om det ingen forskel gør?

    Jeg vil helst ikke klippe, da de jo deler hjem med en hund og jeg vil gerne, at kattene kan give Ace en på snuden, blir det nødvendigt. Det har det dog slet ikke været indtil nu. Ace er meget meget rolig ved dem og omvendt

    Sikke et chok de gav os:-)
    pyha - katte altså:-)

    K


  • #2   26. jul 2008 Jeg gav dem Bachs Stress af - det virker akut og feliway på spray ved hundehuset der ude... der var ikke mere.

    det slog mig, at naboens bil kørte ind lige da de røg på hinanden! Jeg tror det har startet det. Så det passer rigtig godt med det du skriver om at det er noget uden for.

    Nanoqs øje er helt fint i dag. Så gør ikke mere. Pyyyha - katte altså:-)


Kommentér på:
MCO slagsmål

Annonce