{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
768 visninger | Oprettet:

At miste sin aller bedste lille ven {{forumTopicSubject}}

Min kat Tello (Donatello) døde i tirsdags.
Han havde i en længere periode haft besvær med at tisse. Og været til dyrlægen, men der var ingen krystaller i hans urin. Så det var ikke han foder der var galt (han får i forvejen det bedste af det bedste). De vidste ikke hvad han fejlte og han kom sig i løbet af en uge.

Søndag - ca to uger efter, var den helt gal. Han gik med halen mellem benene og ville ikke spise - og han æder som en gal altid. Så jeg vidste det virkelig var noget galt.

Han sov inde ved mig om nattet, og puttede som aldrig før. (han putter altid meget).
Næste morgen kom han til dyrlæge, fik drænet sin blære og det hele gik fint. jeg skulle ringe om eftermiddagen og det gjorde jeg, og der havde TELLO det super og jeg kunne muligvis hente ham næste dag.

Kl. 9 18 præcist ringede min mobil, Tello var død . Hans nyre var stået af og han havde selv lagt sig til at dø om natten.
Efter en nærmere ubdersøgelse, kunne de fortælle at Tello var føde med nyre fejl, det gjorde at begge hans nyre ikke fungerede og aldrig havde fungeret ordentligt.

Han nåede at blive præcist 2 år, meget uretfærdigt.

Jeg tror jeg græd to i træk.
Han var virkelig en speciel kat. Og havde bare oplevet så meget sammen med ham.
Han elskede at køre i bil og ELSKEDE at komme med til stranden. Og så elsekde han hamborgryg.

Hans søster savner ham helt vildt, så nu leder vi efter en ny mor til lille donna mis.

Det er svært, for ingen vil kunne fylde tellos plads ud.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  At miste sin aller bedste lille ven
Kommentér på:
At miste sin aller bedste lille ven

Annonce