arfaninger søges : ) {{forumTopicSubject}}
Hey
jeg er lidt tidlige ude, da jeg ikke er flyttet i nu, og ikke vil have en kat før jeg er flyttet.
men tænker at jeg vil have god tid til at finde den helt rigtige kat som passer til mig og Jeg til Den : )
jeg har været inde og læse om forskellige katte racer
og dem jeg er faldet får er Cornish rex,Hellig birma,Ragdoll,Maine coon,norsk skovkatte
jeg vil meget gerne høre om der er nogen der har afaringer med de her racer
og om hvor vidt du/i mener om de her racer kan være inde og alene katte, da jeg desvære kun må have en kat det sted jeg skal flytte hen. Det er planen at den nye lejlighed skal indrettes med gulv til loft klaterstativ en del hyller og skabe katten kan bruge, jeg har et dværg hamster der kan holde den med selvskab, og har planer om at købe et lille akvarium med fisk, og da min pension lige er gået i gennem, er jeg kun væk 3 timer hver anden dag.
vil meget gerne høre jeres afaringer med de her katte racer, og om i tror der er nogen af de her racer der vil kunne få et godt liv som inde og alene kat
Knus og Kram Michelle
jul 2008
Følger: 11 Følgere: 9 Emner: 19 Svar: 697
okt 2006
Følger: 12 Følgere: 9 Emner: 56 Svar: 1.547
jul 2008
mar 2005
Følger: 13 Følgere: 11 Katte: 5 Emner: 2 Svar: 17
Du ønskes en god jagt på din kommende killing.!
Det er rigtigt, at de fleste katteracer bedst egner sig til at være 2 sammen, MEN vi må ikke glemme at der i mange lejemål er begrænsninger til et husdyr! Jeg synes selv, det er som at stille sig selv ud som dommer-enten tager du to eller ingen!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Jeg har solgt killinger-fy- ud som alenekate, men har også gjort det til hjem, hvor killingen ville få selskab af en voksen kat hjemme.Jeg har også solgt en mormis med sammen med sin killing.
Dem som er gået ud som alene katte, er såmænd blevet mega forkælede !!! Er f.eks. med på ferier.
Hilsen Lone
jul 2008
Følger: 14 Følgere: 11 Katte: 2 Emner: 53 Svar: 743
har bedst af at have en legekrammart men det er ikke en mulighed for mig, da det boliselvskab som ejer lejlighederne siger at man kun må have en kat. og syndtes det er en trist vejrdag uden en kat.
VH Michelle
jul 2008
okt 2007
Følger: 16 Følgere: 15 Katte: 3 Emner: 135 Svar: 1.762
dem er der flere af her i markedet, eller på vildkat.dk.
der er også dyrenetet og dyrenes beskyttelse.
nogle katte trives bedst alene, men langt de fleste er klart mere lykkelige når de er to.
jeg ville finde en voksen kat der trives bedst som enekat.
og held og lykke med jagten på den perfekte kat!
jul 2008
altså det med at finde en voksen kat det ejner sig best til at være alene
men da jeg for et par timer snakkede med en rigtig sød dame som har et lille stueopdrat med Cornish rex, blev jeg lidt i tvivl da hun mener at en af hendes rex drenge vil passe ind til mit hjem og jeg til den, eller hvordan man nu skal forklare det håber i ved hvad jeg mener.
han er kun 8 uger nu så der går selvfølgelig et stygge tid i nu før han er gammel nok til at blive taget fra hans mor
og det passer mig fint da jeg ikke har fået lejlighed i nu
men de to spørgsmål jeg lidt går rund med i hovede er om jeg tør tage chance med ham den lille smuksak
og hvordan jeg over hovede kan få ham hentet da hun bor meget langt væk fra mig, jeg kan ikke helt huske det men mener det var Loland eller noget i den stil og jeg selv bor i esbjerg,
Venlig Hilsen Michelle
apr 2008
Følger: 90 Følgere: 84 Katte: 9 Emner: 81 Svar: 7.349
ellers ved jeg ikke, men perser, kan måske bedst klare sig uden selskab af andre katte? Det må perser ejere lige komme på banen med, men det første er nok det bedste.
okt 2004
Følger: 8 Følgere: 9 Katte: 3 Emner: 20 Svar: 196
Kan ikke rigtig anbefale dig én race, fordi jeg er meget ensporet, for mig er det kun Ragdolls der har interesse
De er superskønne og i særdeleshed egnet til et liv indendøre.
Main coons og skovkatte vil i mange tilfælde gerne være mere aktive end fx Ragdolls
At du bor langt væk er inden hindring. Jeg hentede Tulle langt væk, hun fik en samlet transporttid på godt 7 timer og det meste af tiden sov hun alligevel bare. Det er fordelen ved killinger, de går hurtigt trætte og sover tit meget af transporttiden. Resten af tiden kan de dog jamre lidt og være ulykkelige, men det er ingen problem.
Hvis hun bor på Lolland så tager du over Fyn, til langeland og færgen over. Og beder avler møde dig i færgehavnen, så er der allerede sparet en helvedes masse tid på transport over bro og halvdelen af sjælland
okt 2006
Følger: 12 Følgere: 9 Emner: 56 Svar: 1.547
Neeej har du fået den lille Tullamore. Hun er bare så sød og lækker *S*
okt 2004
okt 2004
dec 2006
Følgere: 102 Katte: 2 Emner: 68 Svar: 9.943
For resten er der den fordel ved at anskaffe en voksen kat, at du kan vurdere dens personlighed.
jul 2008
arfaninger søges : )