{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.388 visninger | Oprettet:

Tinka
Tinka
Følgere: 102 Katte: 2 Emner: 68 Svar: 9.943

Efterlysn. Kat forsvundet fra pension {{forumTopicSubject}}

Det drejer sig ikke om min kat, men jeg har lovet at lægge en efterlysning for en ked katteejer ind her.

Da jeg kom for at hente min kat Sonia den 28. juli 2008 i Brønshøj Kattepension, var hun pist forsvundet! Pensionsejeren vidste ikke, hvornår det er sket, men hun gættede på omkring den 25. juli.

Sonia er indekat, og er derfor slet ikke vant til at være ude. Hun er øremærket: ZBM149. Hun er stribet og plettet i røde, brune, beige og sorte farver. Vi savner hende bare fuldstændig ubeskriveligt meget. Hun skal komme hjem nu. Hun er bange for fremmede mennesker og dyr, og derfor kan det meget vel være, hun bare ligger i nogens garage, busk eller skur og ryster. Så hvis nogen ser eller finder hende må i MEGET gerne ringer til os på tlf.: 45 85 66 82. Dusør gives.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Efterlysn. Kat forsvundet fra pension
  • #1   31. jul 2008 Sig til den uheldige katteejer, at hun kan prøve at se under *Dyr fremlyses* på www.dyrenesbeskyttelse.dk, om nogen har fundet hende. Hun kan også selv efterlyse hende derinde.

For øvrigt synes jeg, det er en MEGET dårlig anbefaling for kattepensionen, at de ikke engang ved, hvornår katten er forsvundet.

• #3   31. jul 2008 Ja, det er en forfærdelig historie smiley Tror nu ikke katten er solgt, da det er en almindelig huskat. Men hvad pokker der så er sket, er ikke til at vide.
    Jeg håber virkelig sådan, at nogen finder katten, så ejeren kan få sin kat igen eller i det mindste få vished for, hvad der er sket.

• #4   4. aug 2008 Lige en dejlig opdatering. Katten er just blevet fundet i god behold smiley smiley smiley

• #5   5. jul 2014 Ret sikker på det er den jeg har hørt om - og besøg en gang. Jeg spurgte til hvordan katte kunne smutte ud. Hun svarede at det var når folk havde børn med og de bare lige åbnede døren. Gammel dame. Fattede ikke hvordan man kunne efterlade sin kat der, for det var gammelt og lugtede.

Kommentér på:
Efterlysn. Kat forsvundet fra pension

Annonce