Efterlysn. Kat forsvundet fra pension {{forumTopicSubject}}
Det drejer sig ikke om min kat, men jeg har lovet at lægge en efterlysning for en ked katteejer ind her.
Da jeg kom for at hente min kat Sonia den 28. juli 2008 i Brønshøj Kattepension, var hun pist forsvundet! Pensionsejeren vidste ikke, hvornår det er sket, men hun gættede på omkring den 25. juli.
Sonia er indekat, og er derfor slet ikke vant til at være ude. Hun er øremærket: ZBM149. Hun er stribet og plettet i røde, brune, beige og sorte farver. Vi savner hende bare fuldstændig ubeskriveligt meget. Hun skal komme hjem nu. Hun er bange for fremmede mennesker og dyr, og derfor kan det meget vel være, hun bare ligger i nogens garage, busk eller skur og ryster. Så hvis nogen ser eller finder hende må i MEGET gerne ringer til os på tlf.: 45 85 66 82. Dusør gives.
maj 2007
Følger: 73 Følgere: 74 Katte: 10 Emner: 59 Svar: 5.739
For øvrigt synes jeg, det er en MEGET dårlig anbefaling for kattepensionen, at de ikke engang ved, hvornår katten er forsvundet.
dec 2006
Følgere: 102 Katte: 2 Emner: 68 Svar: 9.943
Jeg håber virkelig sådan, at nogen finder katten, så ejeren kan få sin kat igen eller i det mindste få vished for, hvad der er sket.
dec 2006
Følgere: 102 Katte: 2 Emner: 68 Svar: 9.943
nov 2011
Følger: 1 Følgere: 3 Emner: 8 Svar: 137
Efterlysn. Kat forsvundet fra pension