{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
643 visninger | Oprettet:

Smylie er kommet hjem :-) {{forumTopicSubject}}

efter næsten 4 døgn , og en masse søgen kalden , ringen rundt . efterlysninger af kat ovs,, fik jeg en ompringning fra kattensværn nu her til morgen . sendte nemlig dem en email allerede mandag .. om min forsvundne kat. oh snakkede med dem tirsdag . og havde forberedt mig på ikke og se ham igen , også fordi han er ikke van til at være ude. og i denne varme ovs.. det hele startede mandag aften da jeg havde ham i snor uden for ,, lufter mine katte uden for i sele engang imellem.. var uopmærksom og havde ikke odenlig fat i handtaget til selen et lille sekund,, og han blev skræmt ov væk var han,, i stedet for at løbe hend til bagdøren som er op til bagtrappen ind til min opgang hvor jeg bor .. forsatte han igennem porten , ud på gaden i vestergade . heldigvis ikke så mange biler på det tidpunkt. mig bag efter. men nåde ham ikke inden han smuttede ind igennem hegnet til den store byggeplads. så var vi en 6 mennesker der ledte og ledte og kaldte mandag aften . men han var jo så skræmt. jeg brugte meget tid tirsdag onsdag og igår aftens til at lede og kalde , både dag og aften on nat hvor der var ro på ,, var ved at opgive, men min undebo sage han var sikker på han var på byggepladsen stadig væk,, og hvem ville ikke lægge mærke til vis der kom en kat spænende andre steder med rem og sele og håndtag og det hele ,, men aligevel tvilvede jeg , har tudet og tudet , savnede godt nok den kat ,, men så smiley ca 8-50 her til morgen ringede kattenværn , annemarie fra kattensværn. hun var på vej her over ,, de havde ringet fra byggepladsen ,, de havde fundet en kat,, havde iøvrigt også snakket med arbejderne der over ,, mandag og tirsdag.. og havde jo som sagt skreven til kattensværn selv og ringet tirsdag og forklaret dem det , og vis de hørte noget . så de var helt sikker på det var min kat ,, så kl 9 gik jeg der over ,, fik fat i en formand dr havde ringet , snakkede med annemarie der havde fået min kat ,, hans tilstand var helt ok,, har ham hjemme nu,, han spiser og drikker ,, og går lidt vileløst rundt , ikke piver eller noget .men ser ud til at havde det fint ... så endte godt ,, smiley .. ja en lang historie... så til dem der savner deres bortløbne katte ,, lad være med at opgive,,


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Smylie er kommet hjem :-)
Kommentér på:
Smylie er kommet hjem :-)

Annonce