{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Velkommen Forår
  • #1   21. feb 2021 Begge mine 2 divaer har også været en runde på terrassen, det er også ret stort for dem, de hader sne og kulde er nu heller ikke deres favorit, men i dag var der ingen sne og åbenbart lunt nok til man lige kunne tage en runde på nogle få minutter smiley
    Man er vel sofa løvinder smiley :D


  • #2   21. feb 2021 Gustav har stort set været ude hele dagen. Vi har gået 2 lange ture og så har han siddet på sin kabeltromle og kikket resten af tiden.
    Nu er han også helt færdig på en spisestue stol smiley


    profilbillede
  • #3   21. feb 2021 Her har drengene også været i haven i flere omgange, men ingen billeder, jeg var igang med andre ting smiley

  • #4   21. feb 2021 jeg går tur med Batman hver dag - bare om i haven. det gør vi så to gange hver dag

    Men i morges blev det til en lidt anderledes tur
    for Batman skal altid drikke af vores fiskebassin. Fint nok så lagde jeg snoren, for at kigge efter forårsblomster, vente ryggen til ham et kort stykke tid
    og da jeg vente mig om stod Batman med en mega mus i munden smiley
    Og så skulle han altså bare IND og det skulle være NU!! mente han
    det var jeg så ikke helt enig med i

    så jeg måtte have fat i min far så han kunne tage mussen - mine skal ikke spise mus

    Men tænk den gamle dreng som fylder 19 år om ikke så længe, dræbte mussen i først hug
    han har ikke taget mus siden han gik som hus/have kat for vel 16-17 år siden
    så det må man sige er ret flot af så gammel en dreng


    profilbillede
  • #5   21. feb 2021 Jagtinstinktet bliver aldrig for gammel tror jeg smiley
    Dygtig Batman, du roste ham vel trods alt smiley

    Jeg har fået en lille tilløber killing/kat, han er en super dygtig musefanger og sjovt nok så kommer han pænt og aflevere/ viser sit bytte til os og skal have ros inden han spiser det, mega sødt syntes jeg.


  • #6   21. feb 2021 Heidi:
    Jamen det er jo en gave til jer - om det så er en hadegave ved jeg ikke smiley


  • #7   21. feb 2021 jeg roser dem altid - dog ikke når de kommer med de små fugle... smiley

    men tænk at han stadig er så god efter så mange år uden mus


  • #8   21. feb 2021 Husk vildkattene
    Ja jeg ved det er en gave, det er faktisk også derfor jeg er imponeret, for det betyder jo at han anser os for sine madslaver, han er jo bare dukket op her og kommer ikke ind hos os, han bor i den forretnings bygning som er bygget sammen med vores hus og så giver jeg selvfølgelig ham mad m.m.
    Men det har taget mig over en måned for at jeg har kunnet andet end at klø ham bag ørene, og han er stadig ikke 100% tryg ved os.


  • #9   21. feb 2021 Heidi:
    Jaeh... sådan startede Andersen...... smiley


  • #10   22. feb 2021 Mine katte var ude det meste af dagen smiley Og Ih.. hvor de glade for endelig at få dejlig sol og varme - virkelig forårs fornemmelser. smiley
    På billede ligger Dali og gemmer sig mellem de gl. hindbær planter. smiley


    profilbillede
Kommentér på:
Velkommen Forår

Annonce