{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
811 visninger | Oprettet:

opdatering: Balders mave (foderskift) {{forumTopicSubject}}

Tak for alle jeres gode råd og megen hjælp.

Torsdag aften skiftede vi foder og fredag eftermiddag fik Balder rigtig dårlig mave. han havde det skidt den lille og jeg søgte råd og vejledning herinde.

Idag kan jeg med glæde fortælle at han har haft "rigtig" afføring og ingen uheld de sidste 24 timer.

vi gik fra RC kitten og IAMS kitten, og blandede så Orijen og IAMS Hairball i da det er det voksenfoder vi har valgt til dem.

Nu er de på en blanding af RC kitten og IAMS hairball. om en uge begynder jeg forsigtigt at introdurere Orijen, hvis deres maver stadig er fine.

mavserne blev rettet op med:
- Idofom, og senere zoolac, som nu er Balders yndlingssnack, han tigger nærmest om det *G*
- kogt afkølet vand, med sukker og salt.
- skånekost bestående af kogt kylling, udkogte ris og kyllingevand.

håber der er nogen der kan bruge de råd.

Er dejligt at lille manden er frisk igen, men han er blevet endnu mere morsyg end han var før. nu er han begyndt at ligge sig i min benende og ælte løs på mine fødder under dynen mens han spinder helt vildt. Så han er tilbage med fuld styrke.

Gwen har ikke været så påvirket andet end at hun har klynket noget over at brormand var skidt tilpas. Hun har været meget OBS på ham og fulgt ham på bakken og "kaldt" på os når han var færdig og havde grisset derude. hun har også sovet sammen med ham i sengen selvom hun altid helst sover under sengen. det har hun så gjort igen i nat, som jeg tager som et tegn på at hun også mener han er frisk nok til at klare sig selv smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vaskemaskine med vand problemer 490 kr.
  • Ophænging af 80’ tv og væg reol 1.299 kr.
  • 2x Radiator der skal genstartes 1.200 kr.
  • Hjælp til at samle skab 490 kr.
  • Reparation fuge i bruser mellem flise og afløbsrist. 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  opdatering: Balders mave (foderskift)
Kommentér på:
opdatering: Balders mave (foderskift)

Annonce