777 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 3 Svar

fremmede katte parrer sig på terressen ! fremmede katte parrer sig på terressen !

Hvad filen stiller jeg lige op??? Der er en hun kat og to han katte som har fundet ud af de vil parrer sig på vores terrasse, de sidste 2 dage og så her til aften.. Først troede min mand at der var et par katte oppe at slås for det sådan ud,men det viser sig så at være de to hankatte som slås om hunkatten.

Første dag blev hun parret af den hvide han kat hele dagen stod det på, selv naboen kom ud fordi de gjorde det under hendes bil og de gad ikke flytte sig

Den anden dag/ nat er det så en sort hankat som er på hende,de så værtt i gang hos os, jeg var vært ude og få dem væk men de løber ingen steder..

Min missemor jeg har inde, er hel rundt på gulvet og vil selvfølgelig gerne ud, men det kommer hun ikke.. Men hvad stiller jeg op for det er da træls, for min egen katte at det lige forgår her ude..

Den sorte hankat som parrer hunkatten mangler begge sine øre, hvor den hvide ser ud til at være en familiekat.. Og hunkatten ser også ud til at tilhøre nogen, for den har halsbånd på men ingen telefon nummer..

Og det er da helt vildt at der er så mange som må parrer hende..

Hvad gør jeg??

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle kommode 400 kr.
  • Skifte cover til lampe i loft 500 kr.
  • Utæt afløb i køkken 1.500 kr.
  • Sæt en loftslampe op i udtaget 400 kr.
  • Cykelkæde 475 kr.
  • Tømrer til reparation og ophængning af badeværelses skab 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  fremmede katte parrer sig på terressen !
  • #1   10. aug 2008 Det er meget normalt at der kan være flere fædre til kattekillinger, man ser ofte også løvehunner parre sig med flere hanner.

Der er nok ikke så meget du kan stille op ud over at jage dem væk fra terrassen. Det er hvad der sker når folk er uansvarlige og ikke lader deres hankatte og hunkatte neutralisere. Hankatte der strinter over det hele og kommer op at slås og hunkatte der kommer hjem med uønskede killinger.

• #2   10. aug 2008 Ja det er sku træls for dem der ejer de katte..

Men det er bare træls for mine katte er jo hel rundforvirret hehe..

Min stor pige kom med en idé, at sætte en sedl op nede ved vores lokale købmand, om der var nogen der manglede deres katte for så kunne de henvende dem til os, og så skulle jeg sku nok fortælle hvad jeg mener om det!! Men synes det er utroligt at der kan være flere fædre..

• #3   10. aug 2008 det er somregl osse derfor at der er flere forskellige farver i kuldet. en hunkat har vidst 2 livmødre smiley meget smart . hehe
    Men hvis det blir fuldstændig ulideligt for dig er der ikke andet og gøre end at smide en spand vand i hovedet på dem. det gør ikke ondt på dem de blir bare lidt forskrækket og kommer højst sandsyneligt ikke tilbage. man skal jo tænke på sine egne katte først. kan godt forstå hun blir total forvirret smiley

Kommentér på:
fremmede katte parrer sig på terressen !

Annonce