{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
518 visninger | Oprettet:

Kat-rine
Kat-rine
Tilmeldt:
2. mar 2021
Følgere: 6 Emner: 4 Svar: 11

Inspiration til vådkost {{forumTopicSubject}}

Hej Jer alle !
Vi er kommet godt igang med vores lille huskat, Luna, på 1 år og vi hygger os godt.
Vi fik at vide fra internat, at hun skulle tage på, da hun vejede 2,3kg dengang og vi kan stadig se, at hun ikke er normalvægtig. Derfor vil vi gerne supplere diæten med vådkost, hvilket også skulle være godt for katten. Vi vil helst gerne give hende ordentlig vådkost og vil derfor spørge Jer til råds.
Vi har læst om Aldi’s, der skulle være uden sukker og godt for katten via en internatside.
Vi ønsker helst at undgå at bestille, da vi har mange butikker omkring os, også petworld.
Håber I kan donere nogle gode bud. Tak på forhånd smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Inspiration til vådkost
  • #1   20. mar 2021 Den fra Aldi er ok god og til fornuftig pris, så er det bare om katten kan lide den, min gider den ikke, primært fordi de ikke gider boller, de vil have rent kød - luksus dyr smiley
    Jeg køber i maxi zoo, primært fordi det er tættest på og nemnmest.
    Mine 2 kan rigtig godt lide de mærker der hedder Real Nature oh Select gold, begge er uden korn og sukker, det er rent kød, det dufter af kød og ikke af kattemad, desværre ligger det i den dyre ende en dåse med 400g koster 18-20 kr. men mine får det kun som aftensmad og en dåse holder som regel ca 3 dage.


  • #2   20. mar 2021 køber alt mit hos zooplus
    men når jeg løber tør, så er det somregle Felix (det hedder Latz i dk)som jeg mangler, og det henter jeg hos maxizoo
    begge mine cooner spiser det + vel 5-6 af husmisserne.

    hvis I bor i nærheden af en land og fritid så kan dette anbefales - mine elsker det
    https://www.landogfritid.dk/Kattefoder-standard/A-S-d%C3%A5se-Okse-til-katte-sterilized-85-g/985351

    vådfoder er godt, men det er meget vigtigt at tørkosten er fyldt med godt fedt.
    det er ikke her man skal spare - så er det bedre at man spare lidt på vådfoderet. supermarked kattemad er ikke et godt køb - det svare til junkfood. men det er i orden med vådfoderet
    det er nemlig meget vand i vådfoderet, derfor kan det også bruges når katten skal slankes
    I kan evt blade killingtørpiller sammen med det hun plejer at få
    jeg bruger selv RC sensibel, da det er næsten lige så meget fedt i som killingfoder

    har hun tørfoder stående fremme 24/7? for ellers er det en god ide

    vådfoderet fra aldi er lidt enden eller ej
    ingen af mine gider at spise det. har prøvet det men efter kort tid gad de det ikke længere
    så her må man bare prøve sig frem



  • Kat-rine
    Kat-rine Tilmeldt:
    mar 2021

    Følgere: 6 Emner: 4 Svar: 11
    #3   20. mar 2021 Vi prøver lige at kigge på nogle af dine forslag, tak Heidi N smiley

  • Kat-rine
    Kat-rine Tilmeldt:
    mar 2021

    Følgere: 6 Emner: 4 Svar: 11
    #4   20. mar 2021 Hej Anja N, lige ift. tørfoder er vi godt med, da vi er klar over, at tørfoder skal være af god kvalitet. Vi køber fra Royal Canine og hun får pt. noget andet end steriliseret, da hun har været vant til super billigt foder pumpet med smag - fra et tidligere hjem. Så hun er super kræsen ift. tørfoder. Ja, vi har tørfoder stående 24/7, hvilket hun også spiser godt af. Vi ville bare gerne supplere med noget vådkost, så hun også fik lidt mere væske og måske endda kunne tage lidt mere på.
    Vi har forsøgt med den fra Aldi, hvilket hun har været helt vild med og hun synes det er meget spøjst at lege med smiley
    Tak for rådene smiley


Kommentér på:
Inspiration til vådkost

Annonce