{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Vis os din ældste kat
  • #1   26. mar 2021 Her er alderspræsidenten Elvis. Den ubetinget mest legesyge kat i huset smiley 12 år. Haft ham siden han var 16 uger og kendt ham endnu længere, fordi han blev født i en busk hjemme hos mine forældre.

    Han er den sidste tilbage af en søskendeflok på 3 og han mistede sin mor sidste år.


    profilbillede
  • #2   27. mar 2021 Momo 10 år smiley Vi fik ham på et marked hvor han sad i et lille bur med 4 andre killinger - min kæreste valgte ham helt tilfældigt ud af de 4, han er i dag simpelthen den dejligste kat smiley

    profilbillede
  • #3   28. mar 2021 Min ældste er Tøsen, hun er 14 år, jeg har sådan set haft hende siden hun var 3 dage gammel, hun flyttede ind her sammen med sin mor og 3 søskende i pleje for kattens værn, killingerne blev født fredag formiddag og jeg hentede dem på KV i Slagelse mandag formiddag, på en eller anden måde fik Tøsen overbevist os om at her skulle hun bo for evigt, hendes søster blev adopteret af min morbror og hendes mor af en af vores venner, de 2 drenge kom samnen til en dame i nabobyen, om de stadig lever ved jeg ikke men Tøsens søster blev aflivet da hun var 4 år bag mange smerter i hofterne grundet slidgigt, moderen blev aflivet for omkring 3-4 år siden da hun skønnes til at være omkring 14 år, hun var slidt i alle led og havde mange smerter.

    Sådan her ser Tøsen ud når der er kage på bordet, så tigger vi, hun er en lille sukkerelsker smiley


    profilbillede
  • #4   28. mar 2021 3 stribede på række smiley Gran gran gran gran fætter /kusine??? smiley smiley

  • #5   28. mar 2021 Hvor er de smukke, alle jeres katte med de flotte striber. Er vild med striber, havde den sødeste lysegrå stribede for 25 år siden.

    Min eneste kat nu og dermed ældste kat smiley det er Tinka smiley som bliver 3 år om et par uger smiley

    Vi besøgte opdrætter da Tinka og hendes 6 søskende var 5 uger og beslutningen var ikke svær smiley Hvor er det dog berigende med kat i hjemmet. Altid selskab til de forskellige gøremål smiley


    profilbillede
  • #6   31. mar 2021 Min eneste og dermed og så min ældste kat

    Jeg hentede Laurits på kattehjemmet bæklund da han ar 5 mdr gammel Og allerede første gang jeg tog ham op vidste jeg bare at det var ham der skulle med mig hjem

    Og her er han idag 7,5 år gammel


    profilbillede
  • #7   31. mar 2021 Garfield er min ældste. Han er 11 år og bliver 12 den 6. December. smiley

    profilbillede
  • Camilla L
    Camilla L Tilmeldt:
    sep 2009

    Følger: 1 Katte: 2 Svar: 5
    #8   1. apr 2021 Tilde som runder 13 til sommer. Hun er den sidste af sine søskende. Moderen var en vildkat som besluttede at føde 3 killinger i et klædeskab på en gård. Hun blev aflivet da killingerne var 6 uger gamle, da hun udover at angribe husets beboere også angreb sine egne små.
    Tilde er det mest rolige og kærlige væsen, som dog efter operationer for 3 år siden er blevet gammel og stivbenet. Pels og neglepleje har hun nu fuldt ud overladt til slaven.
    Tilde til venstre og Luna til højre.


    profilbillede
Kommentér på:
Vis os din ældste kat

Annonce