mådte finde en flaske mor {{forumTopicSubject}}
i dag blev mine skønne killinger 14 dage, men i dag mådte vi køre killingerne ned til en veninde der før har flasket killinger op
misse mor gad dem ikke mere
det startet med hun ikke gad vaske dem, og tja så gad hun heller ikke ligge hos dem, så de fik simpelhend ikke mad nok, her i nar havde de tabt mellem 26- 30 gram
jeg prøvet selv af fllaske dem, men da jeg har stress på i øjeblikker smittet det af på killingerne
men hvor er det svært aF GI DEM TIL EN ANDEN SELV OM JEG VED DE ER I DE BEDSTE HÆNDER så er de jo ikke her
og misse mor tja hun leder ikke engang efter dem eller kalder, hun virker helt lettet
så hun skal nok ikke have flere børn, hun vil snart bkive steliseret så vi ikke udsatter hende og evt killinger for dette engang til
men hvis min veninde læser dette vil jeg bare sige 1000 tak, jeg er virkelig glad for du har overskud og tid osv tl dette, du har helt sikkert reddet disse små pus, kan slet ikke takke dig nok for det du gør
maj 2007
Følger: 73 Følgere: 74 Katte: 10 Emner: 59 Svar: 5.739
Hun kan have fået betændelse i mælkekirtlerne eller er måske på vej til et kalkchock.
Jeg synes, du skal tage til dyrlægen med hende og få hende undersøgt.
nov 2007
Følger: 25 Følgere: 23 Katte: 5 Emner: 43 Svar: 2.028
mådte finde en flaske mor