{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
831 visninger | Oprettet:

er der noget at gøre? (mad) {{forumTopicSubject}}

min kat på 3 år, blev for ca 1½-2 år siden kørt over, han kom hjem om morgnen, og dyrlægen konstaterede påkørsel. Han lever dog endnu.
Nogle dage ser han buttet ud i hovedet, andre dage ser han helt udsultet ud /;

han var vant til at få vådkost en gang om dagen, whiskas når han tiggede og fri adgang til tørfoder.
men som tiden gik, ville han ikke have den ene slags tørfoder, så ville han pludselig ikke have den anden, men gerne den første slags igen osv. sådan var det også med vådkosten. Vi har prøvet at ingnorere at han tigger efter andet, men så spiser han bare ingenting.
Han kan ikke fordrage menneske mad. Pt får han ikke vådkost, da han ikke spiser det, fri adgang til tørfoder, som han ikke spiser, men når han tigger, får han noget dyrt foder på en lille tallerken, giver man ham det i skålen vil han heller ikke have dette .

Er behkymret for min lille mis, vi har flere gange overvejet at få ham aflivet, da han ikke altid virker lige rask. Han er enormt stiv i bagbenene, og går som om han har skidt i bukserne, han sover, spiser, sover, spiser, sover, spiser går ud osv.
så en sjælden gang imellem vil han kæles, dog kun på mit værelse i min seng.

hvad kan man gøre ang mad ?
hvad ville umildbart være det bedste for min mis ?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  er der noget at gøre? (mad)
Kommentér på:
er der noget at gøre? (mad)

Annonce