{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
847 visninger | Oprettet:

argg..bliver vred over folks uvidenhed (killinger under 12 uger) {{forumTopicSubject}}

Så ser man en annonce hvor killinger gives væk, "de er 7 uger gamle og kan spise selv".......håber ikke ejeren har tænkt sig at give dem væk endnu, - lyder nemlig sådan, - og annoncer med killinger der skal væk fordi deres hunkat har fået endnu flere killinger.....åhh altså, bliver i så dårligt humør :O( ville ønske folk var lidt mere ansvarlige.

Ved godt dette emne har været oppe at vende en milliard gange, men altså.....øv øv :O(

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af lamper 900 kr.
  • Cover holes in walls and ceiling 1.000 kr.
  • Hoved og terasse dør lukker ikke ordentligt 1.300 kr.
  • Lavet et makeup bord 750 kr.
  • Ophæng af TV og ophæng af lamper 1.485 kr.
  • Fixe opvaskemaskine der lækker vand 1.090 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  argg..bliver vred over folks uvidenhed (killinger under 12 uger)
  • #1   14. aug 2008 Hvis annoncer her herinde, så kan man kontakte en admin med henblik på at stoppe annoncen....

KG støtter den uskrevne regel omkring 12 uger... c";)

• #2   14. aug 2008 Glenn P... Helt korrekt. smiley

Syntes også personligt selv, det er synd at killinger skal lide under uvidenhed, eller som det nogle gange er, ligegyldighed...

• #3   14. aug 2008 åh nej ikke flere af den slags,gid folk ville lade killingerne blive til de er mindst 12 uger

• #4   14. aug 2008 Ak ja det skærer også mig i hjertet at folk ikke sætter sig lidt ind i hvad det vil sige at have kat og kattekillinger inden de anskaffede sig dyret og ville vise ansvar ved at lade deres katte sterilisere inden de blev kønsmodne. Hvor ville mange triste skæbner så være sparet.

I øjeblikket bugner diverse formidlinger og katte værn med uønskede killinger der ikke har noget hjem. Så trist så trist... men mange vil jo bare gerne liiiiiiige have et enkelt kuld fordi det er jo åh så hyggeligt og så sidder de her og piver når så markedet er mættet og de sidder med 3-4 killinger de ikke kan komme af med....

• #5   15. aug 2008 Heej!

Jeg troede helt ærligt, at en killing "bare" skulle være 8 uger..
    Det havde jeg fået at vide flere steder fra..

Så gik jeg her ind og fandt så ud af at det var 12 uger "reglen" man skulle gå efter.. Super dejligt at man kan søge hjælp..

Jeg er så heldig liiige at have fået en 12 uger gammel killing (:
    Så tak for hjælpen her inde !

Kommentér på:
argg..bliver vred over folks uvidenhed (killinger under 12 uger)

Annonce