847 visninger
|
Oprettet:
argg..bliver vred over folks uvidenhed (killinger under 12 uger) {{forumTopicSubject}}
Så ser man en annonce hvor killinger gives væk, "de er 7 uger gamle og kan spise selv".......håber ikke ejeren har tænkt sig at give dem væk endnu, - lyder nemlig sådan, - og annoncer med killinger der skal væk fordi deres hunkat har fået endnu flere killinger.....åhh altså, bliver i så dårligt humør :O( ville ønske folk var lidt mere ansvarlige.
Ved godt dette emne har været oppe at vende en milliard gange, men altså.....øv øv :O(
sep 2007
Følger: 6 Følgere: 5 Katte: 10 Emner: 44 Svar: 591
KG støtter den uskrevne regel omkring 12 uger... c";)
apr 2006
Følger: 38 Følgere: 36 Emner: 132 Svar: 1.547
Syntes også personligt selv, det er synd at killinger skal lide under uvidenhed, eller som det nogle gange er, ligegyldighed...
sep 2007
Følger: 4 Følgere: 3 Katte: 1 Emner: 17 Svar: 145
nov 2007
Følger: 25 Følgere: 23 Katte: 5 Emner: 43 Svar: 2.028
I øjeblikket bugner diverse formidlinger og katte værn med uønskede killinger der ikke har noget hjem. Så trist så trist... men mange vil jo bare gerne liiiiiiige have et enkelt kuld fordi det er jo åh så hyggeligt og så sidder de her og piver når så markedet er mættet og de sidder med 3-4 killinger de ikke kan komme af med....
mar 2008
Følger: 1 Katte: 1 Emner: 1 Svar: 4
Jeg troede helt ærligt, at en killing "bare" skulle være 8 uger..
Det havde jeg fået at vide flere steder fra..
Så gik jeg her ind og fandt så ud af at det var 12 uger "reglen" man skulle gå efter.. Super dejligt at man kan søge hjælp..
Jeg er så heldig liiige at have fået en 12 uger gammel killing (:
Så tak for hjælpen her inde !
argg..bliver vred over folks uvidenhed (killinger under 12 uger)