{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
441 visninger | Oprettet:

Juuhu.. Killingerne fik nye hjem.. {{forumTopicSubject}}

Så har jeg fundet dejlige hjem til alle mine 5 killinger.. pigerne er solgt 2 og 2 og drengen flytter så alene..
dejligt at det er ansvars bevidste købere, som gerne vil have jeg vacc inden de flytter...
Killingerne er nu 13 uger, drengen flytter i weekenden, og piger 1 sep og midt i sep..
Så de får lov at nyde hinanden til de er 16-17 uger.. hvor er jeg glad !!! :-))


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Juuhu.. Killingerne fik nye hjem..
  • #1   15. aug 2008 Tillykke hvor er det dejligt at læse:)

  • #3   15. aug 2008 Lotte.. jeg ville også have vacc. dem, men som skrevet i anden tråd, (ved godt det ikke faldt i god jord-og forstår folks reaktioner) så var killingerne blevet aflivet - af dyrlæge - selvfølgelig , hvis ikke de havde fundet nye hjem..
    Jeg elsker mine katte, og ofrer gerne alt på dem, men knap 2000 til vacc af killingerne, der enten blev givet væk eller aflivet, det har jeg altså ikke lige nu..
    Men er glad for at folk har valgt de skal vacc, det har jeg da også været den store fortaler for..

    Med venlig hilsen Betina..


  • #4   15. aug 2008 Tak missemor.. og ja, tålmodghed, det var bare mere situationen der gjorde at jeg var lidt opgivende...

    men rigtig dejligt de får lov at nyde hinanden og deres mor i 3-4 uger mere..


Kommentér på:
Juuhu.. Killingerne fik nye hjem..

Annonce