{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
560 visninger | Oprettet:

Ekstrem madglad og tiggeri {{forumTopicSubject}}

Som nogle måske husker slog jeg for noget tid siden et opslag op omkring min hankat som kradser på døren! Det er faktisk stoppet efter vi ændrede fodringen af vådfoder til middag, til når vi spise aftensmad og til aften før vi går i seng - så 3 gange dagligt som før bare med ændrede tider.
DESVÆRRE har vores hunkat meget svært ved at indfinde sig i den manglende vådfoder om morgenen. Hun er pænt sagt ulidelig i dagligdagen - går vi bare i nærheden af køkkenet så spæner hun derud, og har flere gange spændet ben for os og jeg er faldet en gang pga hende og slog armen...

Derudover går hun meget rundt og “klager” sig. Derudover kan vi ikke lave mad derude uden hun sidder på skamlen og tigger og miaver. Og det er jo ikke fordi hun ikke får mad - hun tiggede også før men det er bare blevet værre ? nogle råd? ?hvis det ikke er den ene så er det den anden vi har problemer med. Jeg vil dog sige dette er til at “leve” med frem for kradsen på døren.!


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ekstrem madglad og tiggeri
  • #1   16. apr 2021 det er svært at lave om på noget de har lært
    har 11 og halvdelen er gode til at tigge når vi spiser
    min Fie tigger det meste af formiddagen fordi hun vil have snackspinde - og hun råberpænt højt når hun VIL have en- eller 2 - eller 3...

    hun forbinder køkkenet med mad, og det kan godt være svært at lave om på
    måske give hende en skål med tørkost
    jeg har altid 2 slags tørfoder, deres almindelig og en til godbidder. den til godbidder står der altid en skål af på køkkenbordet. Den er endelig til Fie, men er blevet en familieskål

    tænker hvis I giver hende vådfoder ja så havner i tilbage i det gamle mønster med hankatten


  • #2   17. apr 2021 Det går over, det vigtigste er IKKE at give efter smiley

Kommentér på:
Ekstrem madglad og tiggeri

Annonce