{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  nogle gode råd (udekat)
  • #1   18. aug 2008 Lad være med at bære hende udenfor, men lad en dør stå åben, så hun selv kan gå ud i sit eget tempo. På den måde ved hun nemlig, hvilken vej hun skal tilbage.

    Og så vil jeg undlade bemærkninger om løbegård/indhegnet have!


  • #3   19. aug 2008 okey det ville jeg gøre og tak for råddet

    anna P nej ikke endnu har lige fået hende men har købt p-piller hun får midlertidigt og ja jeg ved hvilke sygdomme det kan indebære synes bare det er synd hun sidder og skriger ved det vindue for morgen til aften men det er for tidligt endnu


  • #4   19. aug 2008 kan du ikke neutralisere hende inden du begynder at lukke hende ud? P-piller er virkelig ikke godt for katten..

  • #5   19. aug 2008 camilla H nej det kan jeg ikke pt. som du kan læse jeg har skrevet ved jeg det godt mend et er midlertidigt

  • #6   19. aug 2008 og hvorfor kan du ikke det pt?

  • #7   19. aug 2008 camilla H jeg behøver ikke side og fortælle dig mine personlige årsager smiley

  • #8   19. aug 2008 Nej, det gør du ikke. Men jeg undres og når du stiller et spørgsmål i et åbent forum må du være forberedt på lign. spørgsmål. For mig lyder det som om at det er dine egne personlige årsager der står i vejen og sådan bør det absolut IKKE være. Man har et ansvar i det øjeblik man anskaffer sig en kat og det ansvar lever man ikke op til hvis man træffer beslutninger på kattens vegne i ens egen favør!!!

  • #9   19. aug 2008 Maria - Et kig på din profil viser, at du i forvejen har 6 fertile katte (både hanner og hunner), hvoraf de 4 er fra 2007 og 1 fra 2008.
    Ydermere skriver du, at Misha venter killinger pr. 1. august.

    Så er det virkelig din mening at lade denne sidstankomne (for tre dage siden) neutralisere? Jeg tillader mig at tvivle :-((


  • #10   19. aug 2008 PS: Hvad mener du for øvrigt med, at det er en mormis?
    Har hun killinger eller hvad?


  • #11   19. aug 2008 mega grunden til jeg ikke neutralisere mine katte er fordi jeg mistede en kat ved det hun døde under operationen og ja det var ikke fedt at blive ringet op og få det afvide og man så kommer ned og henter en død kat jeg tør ikke få det gjort og sådan er det så det muligt jeg er en ussel ejer men jeg gør det ikke igen jeg har så til gengæld ik noget imod at købe en neutraliseret kat men jeg neutralisere ikke selv mine katte.
    og det var dette jeg ville have holdt for mig selv men ja nu det sagt og nu har jeg det skide dårligt.
    den kat betød alt for mig

    RIP pjuske mors mis


  • Claus H
    Claus H Tilmeldt:
    aug 2008

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 1
    #12   19. aug 2008 Husk ikke at lukke den ud på fuld mave, det er bedre at den er sulten. Så går den ikke så langt.

  • #13   19. aug 2008 okey mange tak det var et godt råd

  • #14   19. aug 2008 Det er frygteligt at høre om det der skete med den tidligere kat.
    Men du må huske på, at det er meget sjældent det sker, og at neutraliseringen har mange fordele.


  • #15   19. aug 2008 ja det sjældent men alligevel er det hårdt jeg føler sådan en skyld

  • #16   19. aug 2008 Maria - Det var en skrækkelig oplevelse. Jeg ved ikke, hvor lang tid siden det er, men dyrlæger med smådyr som speciale har i dag udstyr og hjælpemidler, så de kan sætte ind, når noget sådant opstår (med mindre det er en såkaldt landdyrlæge).

    Det er levende væsener, vi har med at gøre, og det vil altid kunne opstå komplikationer selv med de mest harmløse og rutinemæssige behandlinger. Det kan der såmænd også for vores vedkommende, men det afholder os jo ikke fra at søge f.eks. lægehjælp, hvis det er påkrævet.

    For kattes vedkommende er risici ved p-piller, gentagne løbetider uden parring og fødsler MEGET større, og komplikationer MEGET hyppigere end ved en neutralisering.


Kommentér på:
nogle gode råd (udekat)

Annonce