{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
521 visninger | Oprettet:

Opdatering ang. Miv {{forumTopicSubject}}

Gammel tråd: http://www.kattegalleri.dk/html/for_messageDetail.asp?Msg_ID=44401

Hej igen..

Så har jeg været ved dr. dyr, og Miv skal testet igen igen.. Hvis prøven ikke viser nogen , mener dr. dyr at Miv er bedst tjent med at blive aflivet, for vi HAR prøvet alt.. og hendes problemer vil vende tilbage..

Dr. dyr ville gerne sætte Miv i div. behandlinger men det vil ikke kurrere hende.. og det var kun for en overgang hun kunne være på medicin..

Hun mente en katte psykolog kunne prøves, men igen troede hun ikke på det...

Nu må vi se..vi venter på en tisse tår, og endnu et test svar..

Måske skulle hun ud på en gård at bo.. så hun ikke havde mulighed for at tisse på en bakke..Men da hun boede hos min svigerinde ville hun ikke "gøre" det i naturen.. men selvfølgelig er hun tvunget til det på en gård..
Ville det være synd for hende???

knus

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Opdatering ang. Miv
  • #1   18. aug 2008 Nu ved jeg ikke hvad dyrlæge du bruger for min dyrlæge kunne sagtens tage urinprøve på min Coco i fredags det krævede bare at han havde lidt urin i blæren. Dyrlægen tog fat omkring blæren. selvfølgelig udenpå katten(spørg mig ikke hvordan han kunne finde den blandt tarme og andre indvolde men det kunne han) og så stak han en kanyle fra lysken af og ind i blærenog fik den fineste urinprøve med ud. Det må da godt nok være noget af et helvede at skulle prøve at fange en urinprøve fra en kat.

Tror du selv at hun ville trives på en gård f.eks? Mener du at hun så ikke skulle kunne komme indenfor fordi hun er urenlig? Jeg mener at katten har et problem af en art og ja.. kan en kattepsykolog ikke hjælpe som sidste udvej synes jeg katten er bedre tjent med en aflivning frem for at blive kastet på porten. Urenlighed er jo et symptom på at der er noget galt et sted og man får jo ikke løst kattens problem blot ved at tvinge den til f.eks. altid at være ude... så er en aflivning mere humant efter min mening.

• #2   18. aug 2008 Jeg håber virkelig, at katten kan behandles og blive helbredt for hvad der nu er årsag til hendes urenlighed.

Jeg er enig med Tina D i, at aflivning måske kan være mere humant end at sende katten ud på en gård. Det kommer an på katten...

Et liv på landet med mulighed for frisk luft og jagt kan være den højeste lykke for en kat. Men jeg er som antydet meget betænkelig ved at sende en halvgammel indevant kat på landet, hvis det betyder, at den ikke længere får adgang til at gå ind i huset og have kontakt med mennesker.

Jeg prøver at forestille mig situationen med mine egen katte. De er meget glade for at være ude, og jeg tror de ville nyde at komme på landet (sammen med mig altså), men jeg er helt sikker på, at de ville blive dybt ulykkelige, hvis de blev forment adgang til at komme ind i huset til sofa- og sengehygge.

Jeg synes altså, du skal vurdere nøje, om din kat ville kunne trives med det.

Kommentér på:
Opdatering ang. Miv

Annonce