522 visninger
|
Oprettet:
FølgFølg ikke
9 Svar
opdatering ang urin krystaller opdatering ang urin krystaller
Ja så har vi været ved dyrlægen med p.a.
de tog nogen røgten billeder for at se om han havde nogen sten til at sidde i blæreren. . og det havde han og de var rigtig storer.
hun foreslog så at de kunne fjerne dem ved en operation men kunne ikke garantere at de ikke kom igen. men valgte så han hun skulle fjerne dem i næste uge. for ville undgå en aflivning.
hvis de så kom igen efter meget hurtig tid ville hun så anbefale en aflivning. så det var jeg tilfreds med.
Er bare glad for jeg ikke lyttede til min dyrlæge.
0 synes godt om
dec 2006
Følgere: 102 Katte: 2 Emner: 68 Svar: 9.943
Det var sgi da godt, du kom til en anden dyrlæge!
Ja, få de grimme sten fjernet. Forhåbentlig kan specialfoder forebygge, at de kommer igen
nov 2007
Følger: 25 Følgere: 23 Katte: 5 Emner: 43 Svar: 2.028
jan 2007
Følger: 23 Følgere: 21 Katte: 2 Emner: 187 Svar: 1.885
Super godt at du valgte at gå til en anden dyrlæge, i stedet for at tage den dyrlæges ord for gode varer.
Hvor er jeg lettet på dine vegne.
Rigtig god bedring til det lille pus..:)
okt 2007
Følger: 5 Følgere: 4 Katte: 1 Emner: 60 Svar: 216
Sinita A: den tissede alle andre steder end i katte bakken også fik vi den undersøgt og det viste sig den havde krystaller. også blev den behandlet og fik andet foder men det tissede stadig alle andre steder og tissee blod.
okt 2007
okt 2007
apr 2007
Følger: 6 Følgere: 4 Katte: 2 Emner: 6 Svar: 176
Min Enzo har også krystaller i urinen, vi konstaterede det da han var 5 mdr. som er ret tidligt for en mis, så han er også på specialfoder. Hans er også lidt slemt, så vi skal altid have det foder der nedbryder krystallerne, det er ikke nok med det foder der forebygger mod det for så kommer de tilbage lige med det samme.
Vi har været igennem 3 forskellige slags og det vi har fået nu er langt det bedste. Det er Royal Canin Urinary S/O.
okt 2007
skulle lige ringe igen i går for at hører om der var noget blære betændelse også. og så uheldig som vi er, var der os det så nu skal ha noget for det os inden operationen..
apr 2007
Følger: 6 Følgere: 4 Katte: 2 Emner: 6 Svar: 176
opdatering ang urin krystaller