522 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 9 Svar

opdatering ang urin krystaller opdatering ang urin krystaller

Ja så har vi været ved dyrlægen med p.a.
de tog nogen røgten billeder for at se om han havde nogen sten til at sidde i blæreren. . og det havde han og de var rigtig storer.
hun foreslog så at de kunne fjerne dem ved en operation men kunne ikke garantere at de ikke kom igen. men valgte så han hun skulle fjerne dem i næste uge. for ville undgå en aflivning.
hvis de så kom igen efter meget hurtig tid ville hun så anbefale en aflivning. så det var jeg tilfreds med.
Er bare glad for jeg ikke lyttede til min dyrlæge.

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Udskiftning af stik til “grisetryne” 230V ifm fjernvarmeinstallation. Haster! Vi skal have etableret et 230V el-udtag med jord inden fjernvarme installationen indendørs kan etableres på mandag. Skal udføres autoriseret. Vi har ikke selv materialerne. 1.500 kr.
  • Montering af gardinstang – soveværelse. 500 kr.
  • Monter lampe på badeværelse, og fjern gammel fastmonteret lampeudtag. 1.000 kr.
  • Hovedrengøring 2.000 kr.
  • Udskiftning af køkkenbatteri 1.000 kr.
  • Have mand 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  opdatering ang urin krystaller
  • #1   19. aug 2008 Av av da, store sten i blæren må gøre ondt.

Det var sgi da godt, du kom til en anden dyrlæge!

Ja, få de grimme sten fjernet. Forhåbentlig kan specialfoder forebygge, at de kommer igen smiley

• #2   19. aug 2008 Åh Bente godt du fik ham undersøgt ved en anden dyrlæge. Jeg håber at specialfoder der fås hos dyrlægen der gør urinen sur kan modvirke at han får dette problem fremover. Held og lykke med operationen og jeg krydser fingre. God bedring med ham.

• #3   19. aug 2008 Jamen for søren da!
    Super godt at du valgte at gå til en anden dyrlæge, i stedet for at tage den dyrlæges ord for gode varer.

Hvor er jeg lettet på dine vegne.

Rigtig god bedring til det lille pus..:)

• #4   19. aug 2008 ja selvom den fik det foder som skulle gøre han ikke fik krystaller fik han det alligevel.

Sinita A: den tissede alle andre steder end i katte bakken også fik vi den undersøgt og det viste sig den havde krystaller. også blev den behandlet og fik andet foder men det tissede stadig alle andre steder og tissee blod.

• #5   19. aug 2008 ja er os mega lettet over det. men hvis det ikke går over efter alt det her kan jeg i det mindste sige jeg har prøvet

• #6   20. aug 2008 ja mon ikke du får hende med hjem igen smiley men han var os tapper den bette dreng, de tog en urin prøve gennem tisseren uden bedøvelse eller noget uden han sagde noget til det. så er rigtig stolt af ham smiley

• #7   20. aug 2008 Bente: Det foder skal nok hjælpe efter de store er fjernet. Det kan godt være han fik det inden, men hvis de allerede var i godt udbrud kan foderet ikke fjerne dem. Så bare vent, når de store er fjernet skal det nok blive godt.
    Min Enzo har også krystaller i urinen, vi konstaterede det da han var 5 mdr. som er ret tidligt for en mis, så han er også på specialfoder. Hans er også lidt slemt, så vi skal altid have det foder der nedbryder krystallerne, det er ikke nok med det foder der forebygger mod det for så kommer de tilbage lige med det samme.
    Vi har været igennem 3 forskellige slags og det vi har fået nu er langt det bedste. Det er Royal Canin Urinary S/O.

• #8   21. aug 2008 ja det er os det han har fået lige siden det blev optaget hos ham da han os var ca 5 mdr..
    skulle lige ringe igen i går for at hører om der var noget blære betændelse også. og så uheldig som vi er, var der os det så nu skal ha noget for det os inden operationen..

• #9   21. aug 2008 Det havde vores også - jeg tror at det er meget normalt at de får blærebetændelse oveni når de har så kraftige krystaller.

Kommentér på:
opdatering ang urin krystaller

Annonce