{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.097 visninger | Oprettet:

EFTERLYSNING {{forumTopicSubject}}

Jeg prøver igen at efterlyse tulle som forsvandt i slagelse i februar.

Han er creme/rødmasket colourpoint perser.
Kryptochid(har kun én nedfalden testikel)
chip nr 208210000126299
han var kortklippet på tidspunktet.
han er knap 2 år nu, snakker meget, elsker at sidde som en papegøje på skuldrende.

Er der nogen der evt har set ham død eller levende vil jeg gerne høre fra jer. jeg kan ikke hvile før jeg finder ud af hvad der er sket med min lille trold. der er billeder under fotoalbums.

gerne sms på 22481390

hilsen louise (som bare gerne vil vide hvor hendes mis er)


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  EFTERLYSNING
  • #1   21. aug 2008 Hmm jeg ved ikke om det kan være denne her der er fremlyst ved Ringsted? Jeg ved heller ikke hvornår Tulle forsvandt? Når jeg prøver at søge på det indtastede chipnr. på dansk-katteregister og det danske katteregister dukker der ingen oplysninger op overhovedet. Er du sikker på han er registreret?

    Der står godt nok det er en perser, men når jeg ser på billedet af Tulle ville jeg også umiddelbart tage det for at være en perser.

    14-08-2008
    Kat
    Perser
    Alder: ? Køn: Ved ikke
    Dyrets tilstand: Død
    Farve: silvergrå/beige ... rødlig
    Særlige kendetegn: langhåret busket
    Fundet i: Nyvangsvej i Ørslev v. ringsted nær nr. 80
    4100 Ringsted
    Dato: 13-08-2008
    Bemærkninger:
    Jeg så katten ligge i vejsiden på min postrute.

    Henvendelse: Susi König
    Telefon: 20683697

    Jeg har fundet fremlysningen på DB. Jeg håber ikke det er Tulle men hvis han har været væk længe kan han jo være nået vidt omkring.


  • #2   22. aug 2008 Han nåede ikke at blive registreret, men han er chippet. avler kan ikke huske hvor han er chippet, så kan ikke tilmelde ham.

  • #3   22. aug 2008 Det var da en opdrætter der har styr på tingene må man sige. Men du kan selv tilmelde ham på dansk-katteregister.

    Det hjælper jo et fedt at han er mærket hvis dyrlægen eller falck ikke kan finde frem til hvem ejer er fordi han ikke står i noget register. Så er mærkiningen jo omsonst.

    Jeg ville også prøve at henvende mig hos http://www.detdanskekatteregister.dk/ og høre om han ikke kan blive registreret der.


  • #4   23. aug 2008 de kan kun ved at man har datoen. men prøver at tale med dem...

Kommentér på:
EFTERLYSNING

Annonce