4.182 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 4 Svar

Løbetid efter fødsel, gravid? Løbetid efter fødsel, gravid?

Hej alle smiley

Hvor lang tid går der, fra hunkatten har født til hun kommer i løbetid igen? Kan det passe at det kun er 3 uger?

Også syntes vi at Mille er blevet rimelig rund igen, hvad kan det være, hun kan da ikke være drægtig igen?
Hun er stukket af en gang, ellers kommer de ikke ud. Hendes killinger er 5 uger på tirsdag.

Håber I kan hjælpe mig smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hjælp til elstik 500 kr.
  • Vinduespudsning 600 kr.
  • Luge ukrudt 1.375 kr.
  • Flyttet et klædeskab. 700 kr.
  • Swiss Klædeskab 2.000 kr.
  • Terrassedør trepunktslås binder 1.350 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Løbetid efter fødsel, gravid?
  • #1   23. aug 2008 hun kan sagtens være drægtig igen. er det tilfældet så ville jeg se at komme afsted til dr. dyr og få hende neutraliseret.

de kan fjerne killingerne i sammen runde.
    Graviditet er meget fysisk hårdt for katten og en kat der lie har fået killinger og stadig dier, skal bruge rigtig mange kræfter på en ny graviditet.

dette vil både koste for hende, for hendes nuværende killinger og de måske kommende killinger.

så afsted til dr. dyr.

3-6 uger efter fødsel mener jeg katten kan gå i løb igen så der er altså risiko for at hun er blevet gravid igen så vidt jeg ved

• #2   23. aug 2008 Åh det var det jeg frygtede smiley
    Men hvis hun er drægtig igen, så kan det ikke allerede være at se, killingerne er ikke engang 5 uger, og det er et par dage siden hun smuttede ud i 10 min.

Må hellere snakke med dyrlægen, syntes bare ikke der er grund til at tage hende derned, hvis der ikke er noget.

• #3   23. aug 2008 nej jeg tror ikke det er til at se.

jeg ville ringe til dr.dyr og forklare at hun har været ude, og at du er bange for at hun måske er blevet parret. spørge hvornår du kan neutralisere så det ikke er et stort problem for mormis og de små.

hvis du ikke mener hun har været i løb endnu kan du jo give hende p-piller så du er sikker på at uheldet ikke er ude, inden du kan neutralisere.

• #4   23. aug 2008 P-piller skal hun også have, vi vælger at vente med at neutralisere lidt endnu smiley

Men tak for dine råd, vil i hvert fald tage dem til mig smiley

Kommentér på:
Løbetid efter fødsel, gravid?

Annonce