394 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 1 Svar

Hvad er det...................!!??? Hvad er det...................!!???

nu har jeg kigget på katte galleriet et stykke tid og i går oprettet min mis....
men det forkommer mig lidt underlig alt det snopperi der foregår... mig bekendt er det kattenes skyld at vi er samlet her og ikke vores egen eguisme....

alt det med de stemmer gør at vi går og bliver sure på hinanden, det er jo ikke fedt... jeg kan da godt se at det er lidt surt at få et 2 tal, men hvis der er nogen der ikke bruder sig om katten er det jo dem der selv bestemmer og det er da federe end at give falske stemmer, men at de svare for dem selv....

det med at jeg kender en som kender en som ikke kan lide dig derfor får du 2, det har jo ikke noget med katten afgøre....
syntes man katten er sød eller gør man ikke... det er det der tæller så glem alt det der med hadet til hinanden....
og at blive sur over et 5 tal er da helt hul i hoved... det er da flot at få fem... come on....

om ikke andet vil jeg meget gerene fri tages fra sådan noget.... stem på min kat som i vil, det ændre jo ikke på hvor meget jeg selv elsker hende... det burde i andre også gøre... det er jo ikke noget personligt....

Hilsen Anna.......................... Og Minu....

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Klippe hæk, ca 10 m., slå græs på areal ca 5 x 3 m 1.630 kr.
  • Kørsel af affald fra nedrivning på lossepladsen 2.000 kr.
  • Reparation af opvaskemaskine, som melder fejl “i30” sandsynligvis anti flood 1.130 kr.
  • Fjernelse af hvepsebo i højbed 1.000 kr.
  • Udskift eksisterende kogeplade samt 3 stikkontakter 1.500 kr.
  • Tilslutning af kogeplade 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvad er det...................!!???
  • #1   14. aug 2004 ingen tvivl om det, det er da ikke fedt, men kan de ikke lide katten, så er det vel bare sådan.... men alt det med at hævne sig ovs. det er da lidt langt ude.... eller er det bare mig.....!!???
    og ja jeg vil da også gerne have at min mis får en masse 7 taller, men det er ikke min afgørelse.....
    kritik kan også være positivt....
    det er da klart at man gerne vil have en begrundelse, vil jeg da også gerne have... man at gå helt amok og begynde at sprede rygter og være hævngerrig... det forstår jeg ikke....

Kommentér på:
Hvad er det...................!!???

Annonce