{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
624 visninger | Oprettet:

shampoo til min kat???? {{forumTopicSubject}}

Jeg har en Main Coon kat og vil gerne bade den, så dens pels forbliver fin. Men da jeg aldrig har prøvet at vaske en kat før, så kende jeg ik noget til de produkter man bruger...
Vil derfor gerne vide om der er nogle her inde som kan hjælpe mig og anbefale nogle produkter (shampoo'er) som jeg kan bruge.??
På forhånd mange tak for hjølpen smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  shampoo til min kat????
  • #1   24. aug 2008 Med mindre du skal udstille din kat, behøver du ikke vaske den. Maine coonens pels har et naturligt fedtlag som helst ikke skal fjernes, og katten kan sagtens selv klare den daglige soignering.
    Hvis det er fordi katten er blevet beskidt af afføring, mudder el.lign kan en hvilken som helst katteshampoo klare jobbet.

• #2   25. aug 2008 www.mysterycoons.dk

Hun har en webshop. Og hun kan helt sikkert hjælpe dig hvis du ringer eller mailer. Rigtig sød pige, som altid er klar på en hjælpende hånd. Hun sender varerne så snart hun kan se betaling (hun gør det her rigtig meget, og der er ALDRIG problemer, hun kan ikke gøre det som den forretning hun har, hvis hun snyder folk).

Hun hjælper også gerne med at vise hvordan man vasker sin kat på den rigtige måde, således man ikke får ødelagt noget.

• #3   25. aug 2008 Hun kommer også engang imellem på udstillinger med en lille bod hvis det er, så kan man også få råd og vejledning der.

Kommentér på:
shampoo til min kat????

Annonce