Buhu... min Willow er kommet til skade Buhu... min Willow er kommet til skade
Willow er kommet til skade igår aftes... han havde leget med en papirspose og havde fået sit hoved ind i hanken... Jeg havde ikke set det .-(
Selvfølgelig blev han totalt panisk og tog nogle vilde ture rundt i underetagen ..... for at slippe fra posen Hvilket er umuligt den fulgte bare med ham rundt.....han var meget svær at fange men min mand fik da tag på ham i et sving... og fik taget posen af... hvorpå han haltede på sit højre bagben...
Vi kørte til Greve Dyrehospital i dag... ved første ledige tid... kl 16.10
Han var så... dygtig da lægen mærkede på ham... det gjore så ondt på ham :-((( snøft ..... men han var helt rolig i mens jeg talte og kælede ham, lægen sagde at han måtte bedøve ham og tage et røngten for han kunne ikke helt vide om der var brækket noget eller om det evt. var et overrevet ledbånd.
Han ringede til mig efter ca 40 min og sagde at hans mellemste tå var brækket ved roden og at han først ville sætte det på plads og give ham gips på... derefter skal han have gips på ca. 6 ugers tid....
Og der skal tages kontrolrøngten igen... Hvis det ikke heler rigtigt og Willow ikke finder sig i Gipsen så skal han have opereret tråd ind der kan holde bruddet på plads....
Ih.... stakkels mors misser Altså... Hab er nu på dyrehospitalet og jeg skal hente ham imorgen eftermiddag ved 15.30 tiden....
Håber det holder det gips.... det blir nok ikke nemt at have en kat med gips på ... min elskede Willow .-(
Miiiiiauuuuu.... charlotte gs
jan 2008
Følger: 18 Følgere: 18 Katte: 2 Emner: 24 Svar: 248
Er der forresten nogen der har prøvet at have en kat med gips på ???
Som kan fortælle om hvordan det gik og måske give mig nogle gode råd ???
maj 2007
Følger: 73 Følgere: 74 Katte: 10 Emner: 59 Svar: 5.739
Nå, men nu er du skældt ud to gange
Ja, jeg havde engang i mit første kuld en killing på 9 uger, som fik hele sit ene bagben i gips pga. et sprængt korsbånd.
Han vænnede sig hurtigt til det og fræsede af sted med sit gipsben strittende lidt bagud, og de andre killinger syntes det var sjovt at springe på i farten. Da gipsen kom af, var alt OK, og han fik aldrig mén af det siden.
For Willow's vedkommende vil det nok tage længere tid at vænne sig til det, da han er det ældre, men katte plejer at være meget dygtige til at kompensere for et handecap.
Sæt evt. et par "mellemstationer" på de steder, hvor han plejer at springe op og ned, f.eks. et stol foran vindueskarmen osv.
God bedring med mit "gamle barn".
jan 2008
Men kan ikke gøre noget ved det nu... Desværre
Har nuslet og puslet om ham for han er jo min elskede kælepot....
Jeg ved *Hanne siger det på en god måde.... Men har nu ikke lyst til at tage skidt på mig vel .-)
sep 2007
Følger: 4 Følgere: 3 Katte: 2 Emner: 13 Svar: 201
Pøj pøj med det:o)
jan 2008
Buhu... min Willow er kommet til skade