{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
971 visninger | Oprettet:

skulle jeg have gjort noget?? JA {{forumTopicSubject}}

hej alle det her indlæg er både for at få lidt luft, høre jeres mening og give en advarsel. jeg har en hunkat som skulle have født her i weekenden. hun har haft det godt og alt men i fredags gik slimprop og jeg følte uden at kunne forklare det at der var noget galt så jeg tog til dyrlæge med hende han sagde alt var okay og jeg skulle vente og se weekenden over men... igår blev hun pludselig meget syg og huhej til dyrlæge det gik. hun kom omgående på operationsbordet og tre døde killinger. den ene var begyndt at rådne så mons havde fået en infektion. så nu ligger min stakkels mons med høj feber og drop ved dyrlægen. så jeg skulle jo nok have taget ham til en anden dyrlæge når jeg havde så stærk en fornemmelse af at noget var galt. nu sidder jeg og er så ked af det og sur på mig selv over jeg ikke gjorde mere og krydser alt for at mons kommer sig. det siger dyrlæge hun nokskal men.. så hør på jer selv hvis i har en fornemmelse.INGEN KENDER VORES DYR BEDRE END OS SELV!!! tak fordi i er her. mvh.mette

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  skulle jeg have gjort noget?? JA
  • #1   26. aug 2008 Rigtig god bedring til Mons

• #3   26. aug 2008 Rigtig god bedring med Mons.
    Det gør´ mig ondt at høre om de døde killinger.
    Jeg synes at det var meget ansvarligt gjort af dig, at tage hende til dyrlægen - nogle ville ikke have løftet en finger, så du skal ikke føle skyld.
    Det er den slags ting der desværre sker.

Potetrøstekram herfra.

• #4   26. aug 2008 Jeg synes du har gjort det rigtige.
    God bedring med din kat.
    Knus herfra

• #5   26. aug 2008 Pu ha sikke en oplevelse
    og jeg syndtes bestemt ikke du skal bebrade dig selv
    andgående mavefornemmelse ja så er det svært
    tror at de fleste mennesker ikke tør stole på deres mavefornemmelse
    i de forskellige sitioner, jeg ved fra mig selv af at det er først her inde for det sidste års tid at jeg er begyndt at stole på min, og jeg syndtes personligt at nu mere jeg stoler på den nu nemmer bliver det, plus man undgår en masse dumme ting eller hvordan man nu skal forklare det.
    Undskyld alle stave fejlene, men stavning er ikke lige min besdte side
    håber det kan læses
    Venlig Hilsen Michelle

• #6   26. aug 2008 du har gjort hvad du kunne kydser alt hvad der kan krydses ++++++++++++++++++++++++++

• #7   26. aug 2008 ej hov glemte helt at slrive god bedring med din lille misling
    håber hun bliver helt rask igen
    Knus MIchelle

• #8   26. aug 2008 Sikke en grim oplevelse. Du gjorde jo hvad du kunne.. du søgte dyrlæge at vedkommende så bare sender dig hjem igen uden at undersøge katten grundigt er jo ikke din fejl. Jeg vil da tro at dyrlægen ville have været i stand til at høre om der var hjertelyd hos killingerne men jeg ved det ikke 100%.

Du kunne ikke have gjort andet end det du gjorde efter min mening. Rigtig god bedring med Mons... trøstekrammer herfra

• #9   26. aug 2008 Det er bestemt ikke ualmindeligt, at slimproppen kan gå op til flere dage før forventet fødsel, så det er nok det, din dyrlæge har taget udgangspunkt i, og det ville de fleste andre dyrlæger nok også.

Desuden hører man også af og til om, at dyrlæger foretager helt unødvendige kejsersnit.

Men bortset fra det, så skulle dyrlægen nok have lyttet til din "mavefornemmelse" (det gør min altid) og have scannet mormis for at se, om killingernes hjerter slog.

Det var meget synd, det endte, som det gjorde, men du kan i hvert fald ikke bebrejdes noget, tværtimod.

• #10   27. aug 2008 Ikke for at skræmme. men det samme skete for os. eller ikke helt det samme vi havde en kat som vi vidste skulle føde snart. så stak hun self af da jeg skulle lukke hunden ud, jeg er stadig 100% sikker på at jeg kiggede efter om hun var bagved eller ved siden af. for at netop det ikke skulle ske, hun gjorde det nemlig også sidste gang men der kom hun tilbage kort efter. nå men den her gang gik min mor og jeg og blev lidt bekymrede fordi at hun ikke var kommet hjem om aftenen, så vi gik og ledte og ledte og raslede med mad og det ene og det andet, vi prøvet endda og søge med hunden. men ingen mis. dagen efter gjorde vi det samme igen. tidligt 3 dag gik jeg så ind på dyreinternatet (tingskoven) hjemmeside. og sørme jo der var hun. så vi hastede ned og hentede hende og måtte slippe 600,- det viste sig så at en kattefanger havde fanget hende. selvom de slet ikke skulle være der mere det var over 2 måneder siden de skulle have været der. men da vi så kommer derned ser vi til vores rædsel at min gravide mis har fået nogle dybe sår under BEGGE øjne helt ens og samme sted på hver side. og gud hjælpe mig om kvinden dernede ikke står indirekte og kalder os dyreplager og hvorfor pokker vores kat havde de sår. jeg sagde at dem havde hun ikke da hun stak af og det kunne jeg sige med en million % sikkerhed. nå men så mente hun det måske kunne komme fra kattefælden (VEL KU DET EJ, vi så fælderne bagefter) og de påstod oveni købet at de havde brugt tun til at lokke i. og hvor skørt det måske lyder kunne hun ikke fordrage tun. nå men vi fik hende hjem og vidste der ca var 3 dage til hun skulle føde så alle døre og vinduer blev lukket og låst og dobbelt låst igen så hun ikke kunne stikke af. men hun hostede og nyste som en gal og lå bare i badekaret . og det virkede somom hun var gået i fødsel. så vi ringede til vaghavende dyrelæge, ( ikke vores egen) men han siger vi lige skal se weekenden an, så længe der ikke kommer noget grønt ud bagi. det gør vi så. men om mandagen ligger hun stadig og ser meget sløv ud . så vi fløj til vores egen dyrelæge, og han siger straks at killingerne nok er døde og at hun måske have fået rottegift. jeg stortuder og min mor og jeg efterlader hende til prøver osv. dyrelægen ringer meget hurtigt og siger at der var to STORE killinger inde i hende. begge døde men den ene havde sat sig på tværs i fødsels kanalen, og fordi hun havde været syg i forvejen havde de ikke klaret det. hun var simpelthen for afkræftet. men hun blev lagt med drop og de røngen fotograferede igen for at være sikker på killingerne ikk levede og tog en masse test. vi endte med at måtte give hende fred efter nogle timer da droppet ikke rigtig hjalp. og sys ikke hun skulle lide.

Håber virkelig ikke det går din misser den måde. håber hun kommer sig helt . men mon ikke hun gør det . smiley

jeg kunne bare kværke den vagt havende dyrelæge og en masse andre som løj og fandt på ting . undskyld mit lange indlæg men svært og stoppe når man er kommet igang

• #11   27. aug 2008 sikken en ulykkelig historie men jeg kanheldigvis sige at monse har det meget bedre nu hun ligger stadig med drop men hun har ikk feber mere og hun har spist lidt selv. skulle kunne få hende hjem fredag:-) føler med dig det var sørgeligt.

• #12   27. aug 2008 Ja en meget kedelig historie Vibeke, men katte er utrolig hurtige bedst som man tror de er et sted så er de et helt andet, så at hun smutter ud sammen med hunden kan ske.

Dejligt at høre det går fremad Mette fortsat god bedring med hende

• #13   28. aug 2008 Mette: jeg er rigtig glad for at høre din mis har det bedre. smiley

Kommentér på:
skulle jeg have gjort noget?? JA

Annonce