{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
160 visninger | Oprettet:

Kalder alle med forstand på tandløse katte! {{forumTopicSubject}}

Jeg er ved at gå ud af mit gode skind!

Andersen vil overhovedet ikke samarbejde!
Han vil have tørkost - basta!
Metacam? NEJ sagde jeg....

Den ene VSP har givet mig lov til at give tørkost bare det ikke er som måltid - den anden VSP har sat hælene i, Andersen må IKKE få tørkost overhovedet!!!
Han har fået fjernet en hjørnetand og det er der det er mest sårbart og syningen nemmest springer op!
Han ryster på hovedet og jeg HÅBER at det er fordi han ikke kan finde ud af at han mangler så mange tænder. Han slikker sig om munden, ja den får hele armen!!
Må jeg åbne munden? Nææhh den er som syet sammen!

Han må jo ikke sulte!
Jeg har fået lokket så meget vådfoder i ham så det ikke bliver farligt, men kære alle....
HVAD VILLE I GØRE????

Help me!

Kommentarer på:  Kalder alle med forstand på tandløse katte!
  • #1   6. jun give ham tørkost evt en smule opblødt hvis det passer herren. Gummer heler hurtigt og en syning burde kunne holde til at han spiser...

• #2   6. jun Godt svar Lotte, håber han vil spise opblødt tørkost ? smiley
    Ad 2. Jeg kan godt med 2 hænder åbne gabet på Gustav selvom han ikke gider piller. smiley
    Det er et overgreb men sådan må det være hvis det er nødvendigt smiley

• #3   6. jun Lotte:
    Han kan ikke rigtig samle op....
    Jeg har flg. mærker:
    Mother & Babycat
    Kitten (får han lige nu)
    Diabetic og
    Ageing 12+ som er ret store, men bløde indeni.
    Hvilken ville du vælge?

Morten:
    Gabet skulle op for at jeg kunne se bisserne - eller manglen på samme smiley
    Opblødt tørkost?? Jamen jøsses... har du spist søm? smiley

• #4   6. jun Lad ham æde alt den Kitten som han vil
    De er så små og dem bruger han hellere ikke hjørneområderne til
    Min Sille havde 5 tænder tilbage og der var ingen hrnetænder. Hun spiste Sterilised samme dag hun kom hjem

Metacamen tjaa vil han ikke så må han jo undvære. Du kan jo prøve at se om han kan undvære det nu. Der er jo gået over 1 uge

• #5   6. jun Jeg er stoppet med Metacam og jeg har en tilfreds hankat der har spist Kitten idag smiley

Tak for hjælpen, det er guld værd smiley

• #6   6. jun Det vigtigste er en tilfreds dreng smiley smiley

• #7   6. jun Mine har fået tørkost og vådkost, mens de stadig var hos dyrlægen, også med sting i munden, som de har haft flere gange, og de har altså villet have deres tørkost.

De har så aldrig rystet på hovedet, eller fået fjernet så mange tænder på en gang, og har kun oplevet en gang, at Røde virkede til, at alt var træls efter operationen, og det var da der var en tand som ikke havde en modtand, altså en at bide ned på, men der var kun gummen så han havde vildt svær ved at spise, på grund af den lange narkose, næsten 3 timer, ville hun først operere igen efter en måned, og så fik han det fint igen, der var ikke flere tænder der kunne genere.
    Jeg har så længe givet tørkost som ikke er for store bidder, for de knaser dem ikke, men sluger, og så skal de bare glide ned smiley

• #8   6. jun Ps drengene vil helst spise af skål med runde kanter, Røde har svært ved at samle op fra fladt gulv eller en flad tallerken, den foder dims klare kravet med de afrundede kanter smiley

Kommentér på:
Kalder alle med forstand på tandløse katte!

x