864 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 2 Svar

Kattevenner??? Kattevenner???

Findes venner i katteverden? Jeg har en lille sød historie om mine 2 maincoon og naboens huskat. Mine 2 maincoon- kastrater er jo rene indekat med adgang til en udendørs løbegård. De har efterhånden fået sig nogle fans i naboskabet af menneskelig natur. Nogle af vores naboer har så besluttet også at anskaffe sig en kat. Det er en underskøn sort huskat kastrat, som efterhånden må være 1 år gammel. Han råder så til gengæld over en kattelem og er dermed en begejstret udekat. (Håber så indeligt, at der ikke sker ham noget)
Her i foråret er han begyndt og komme over i vores have og kiggede ind til vores katte i løbegården. I begyndelsen kiggede de alle tre stift på hinanden uden at sige et lyd.
Men så efterhånden er de begyndt at "snakke" sammen, med deres dejlige miav-stemmer. Mismads, som nabokatten hedder, er lige så snaksalig som mine mco´er. Nu er det sådan, at Mismads kommer højlydt miaven i vores have og hilser på vores med "kind-/ næsekys" og smiden på ryggen osv. Det lyder som om vores spørger ham: "Nå, hvad er der sket siden sidst?" og han svarer nok, hvad han har fået lov til at opleve i den store verden. Det går så vidt, at når jeg går tur med Sir Thadeus, følger Mismads troligt med. Efter turen må, Mismads gerne spise Sir Thadeuses mad, hvor han kærligt overvåger, at der er ingen som forstyrrer ham.
Når vores er indenfor, kan Mismads godt komme op til husdøren, som om han vil spørge om de andre ikke snart kommer ud og lege.
Det er bare så nuttet og søde at se på dem.
Bare en lille sød historie på en trist sensommerdag.

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte ballofix 1.500 kr.
  • Hjælp til at hænge to plakater op 300 kr.
  • Montering af vaskemaskine og tørretumbler 500 kr.
  • 3 sal, stort bord til kældren 1.150 kr.
  • Montering 2 IKEA møbler 500 kr.
  • Punkteret cykel dæk 300 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Kattevenner???
  • #1   4. sep 2008 Ih... det var en sød historie...

• #2   5. sep 2008 Det tror jeg altså også der gør.

Vi har 3 katte, der er mor og døtre. De to killinger (som er 3 år) er uadskillelige. De leger sammen, sover sammen, vasker hinanden og spiser sammen. Deres mor tæver dem nogle gange, men hun er også lidt sær.
    Egentlig var det ikke meningen vi skulle have beholdt de 2 killinger, men jeg synes det var synd at skille dem ad, og der var ingen der ville have dem begge to, så de blev her.

Kommentér på:
Kattevenner???

Annonce