544 visninger
|
Oprettet:
FølgFølg ikke
5 Svar
Tynd kat Tynd kat
Jeg har to killinger på 15 uger. De er søskende.
Så er det at Victor spiser alt det jeg giver ham, hvor imod Tristan kun spiser meget lidt.
Victor vejer 2,2 kg og Tristan vejer 2 kg.
Er det en okay vægt for han killinger på 15 uger?
Hvis jeg kommer tomatpuré i maden, spiser Tristan rimeligt, men ved ikke om der sker noget ved at man gør det hver dag.
De spiser 4-5 gange om dagen.
Vil gerne have nogle råd, for det er de første katte jeg har.
0 synes godt om
aug 2008
Følger: 2 Følgere: 1 Katte: 2 Emner: 25 Svar: 40
Han virker også frisk nok. Grunden til Tristan virker tynd, kan måske også være fordi Victor at lidt bredere.
Men jeg vil helt klart begynde og veje ham noget mere, for og hølde øje med om han godt nok tager på.
aug 2008
Når man kæler ham over ryggen, kan man mærke hans hofteknogle. Men den stikker ikke voldsomt meget ud. Men kan mærkes.
aug 2008
Det kan være det bare er mig den er galt med så.
nov 2007
Følger: 25 Følgere: 23 Katte: 5 Emner: 43 Svar: 2.028
Mens Bastian og Whisky var killinger (kuldsøskende) vejede de også forskelligt, det gør de den dag i dag. Whisky er mere bastandt i det en Bastian så selvom katte er søskende eller samme race kan de sagtens veje forskelligt. Det kan vi mennesker jo også :).
Men hvis du er bekymret kan du jo lægge nogle billeder ind af dem så vi kan vurdere hvordan de ser ud.
aug 2008
Læste i en kattebog at katte rigtig godt kan lide tomatpuré. Og det passer også med mine.
Tror ikke dem som har skrevet bogen ville skrive det, hvis der var chance for at kattene blev sye.
Tynd kat