399 visninger
|
Oprettet:
Ventetiden.. {{forumTopicSubject}}
Nogen der har nogen bud på hvordan man "dræber" vente tiden til man får sin lille nye killing?
Nogen der vil fortælle om da de fik den lille nye eller gik og ventede?
mar 2008
Følger: 14 Følgere: 14 Katte: 2 Emner: 7 Svar: 240
Jeg går selv lige nu og venter på den lille Snebold i min profil, kan slet ikke vente indtil den 4 okt. Jeg er så spændt på at få ham hjem. Få ham sat sammen med Puppis min nuværende kat.
Jeg er bare så pokkers utålmodig..
Hehe..
Tror der er en del der har samme problemer med ventetiden.. ?
jul 2008
Følger: 14 Følgere: 11 Katte: 2 Emner: 53 Svar: 743
det jeg har fået vente tiden til at gå med er at være inde på jubii spil og spille så har jeg strikket lidt og så tror jeg vil prøve på at fordybe mig i en bog.
jeg vil også gerne høre om gode ting der kan få vente tiden til at virke korter :0)
Knus Michelle
mar 2008
Jamen når man først har mødt den lille skønhed man skal have og bare går og venter, neeej hvor er det svært.. Det er slet ikke til at bære sys jeg ikke.. Hehe..
Men små historier hjælper næsten altid på ventetiden sys jeg..
jul 2008
Følger: 14 Følgere: 11 Katte: 2 Emner: 53 Svar: 743
Knus Michelle
mar 2008
Hvordan snydt?
mar 2008
Nu er det jo ikke første kat, men kat nummer 2.. Det er bare for at dele lidt historier som måske kunne få lidt tid til at gå.
Det skader dog aldrig at læse mere, det er helt rigtigt, lære også tit nyt..
mar 2008
Der skal nok komme en anden, det tror jeg bestemt.. Det lyder ellers som en rigtig trist oplevelse..
mar 2008
Jeg har ihvertfald brugt en hel del tid her på nettet for at læse, kigge og se billeder. Det er bare svært sys jeg. Skal også besøge den lille dreng 1-2 gange endnu før jeg får ham hjem. Han var bare så dejlig første gang. Jeg var der i 2 timer og jeg har været solgt lige siden.
Tiden går noget bedre når jeg er hjemme og har lille Puppis at tage mig af og give al min kærlighed til.
Jeg har dog tit nogle lange vagter på arbejdet, hvor der ikke altid sker særlig meget også virker timer som år.. Hehe..
Det er en super god historie.. Må jeg nok sige. Kan godt forstå det var en hård omgang. Det kan være farligt at sidde og kigge. De er jo ikke til at stå for.
Det var lige sådan nogle historier jeg ledte efter.
Jeg ved jo de er derude..
mar 2008
Så er det bare med at finde den rigtige. Jeg ville dog vælge en killing, tror det er lettere at sætte en killing sammen med den kat man har i forvejen, ved ikke om det bare er en dum ide.
Jeg glæder mig til min Puppis som er fra januar i år kommer til at gå sammen med den lille herre, det bliver super spændende at se hvordan Puppis som "Enebarn" tager den lille nye til sig..
mar 2008
Du må jo være på vagt.. En skønne dag kan det være du finder den rigtige killing.
Det kan også være du ender med en hel anden end den du troede du ville have.
mar 2008
mar 2008
Det kan jeg godt se, så gør det ikke turen lettere for dig.. Så er der rigtig langt derhen. Du fik ham dog, så alt endte jo super. Der er heldigvis ikke særlig langt op til den lille dreng jeg går og venter på, jeg har bare svært ved at tage afsted igen når det er. Jeg sys det er svært at sige hej og gå igen.
Hehe det tror jeg gerne. Jeg har så en kæreste jeg bor sammen med der sætter loftet for hvor mange katte der kommer hjem. Han kan dog heller ikke selv lade dem være. Tror også jeg ville ende med en 3-5 stykker hvis jeg boede selv. Det går slet ikke Hehe.
De kræver tid.. Min pige er rigtig snu hun ved præcis hvordan hun skal få mors opmærksomhed.
Det er ligesom børn..
mar 2008
Jeg ville ikke have noget imod at få 2 fra det kuld, men fyren siger kun en kat mere og de andre 4 i kuldet er allerede solgte. Så jeg må nøjes med en, men jeg får ikke bare en killing. Jeg får den frækkeste, den mest modige.. Han er bare den dejligste. Han bliver ikke bange for noget. Han er så døv da han er hvid med blå øjne. Jeg er dog sikker å det nok skal gå, jeg har læst en del og er ganske tryk ved det. Ikke mindst efter jeg mødte ham, han suser rundt som en hver anden og ved jo selt ikke at han fejler noget. Han er bare en bandit og en øjesten uden lige.
Jeg har jo kun en ½ stor tennager når han kommer hjem, så det skal nok gå. Hehe..
mar 2008
Helt klart, først må jeg indrømme jeg var bange for det med en døv kat men eftersom jeg læste om det blev jeg tryk og da jeg mødte ham tog jeg mig selv i at sidde og snakke til ham som jeg gør til alle andre, en kat svare jo som sådan ikke en alligeve. at han er døv betyder jo ikke at han snakker mindre end alle katte. Puppis hun snakker ikke særlig meget.
Han er bare den dejligste lille bandit, kan slet ikke vente på der er 2 der vil have ens opmærksomhed, der kræver noget af en. Det bliver så dejligt.
Jeg glæder mig også til om en time når jeg kommer hjem og Puppis kommer løbende hen for at sige "Mor jeg har godt nok savnet dig"
Det er så dejligt.
Nej falder man først for en kat betyder udseendet intet iforhold til deres udstråling/personlighed.
mar 2008
mar 2008
De er nu nogle små banditter, vores hus er slet ikke sikkert nu her. Der er kommet en flue ind, min kat vil helt vildt gerne fange den. Hun suser rundt efter den og springer på alt. Det er en krig der vil tage lang tid, katte er vidst ikke de bedste flue fangere. Hehe..
Ventetiden..