{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
  • Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
  • Opsætning af loftslamper 600 kr.
  • Samling af møbler 1.200 kr.
  • Udendørs lampe re-montering 800 kr.
  • Murer arbejde 3.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  HASTER !!!! KMR PULVER
  • #1   7. sep 2008 står der hvor mange mili liter en killing skal have pr. måltid?

• #2   7. sep 2008 Jeg ved ikke lige hvormeget, der skal bruges af det ene og det andet. Men prøv at sammenligne det med delene med at hvis du skal bruge 2 skefulde pulver, så skal der bruges 3 skefulde vand. Og så skal du bare omsætte dette til de mål, man du bruger for at få den mænge, du skal blande til de små.

• #3   7. sep 2008 der står 25 ml pr 100 grams kropsvægt

• #4   7. sep 2008 er en måleske i dåsen en lille og en stor men hvilken skal bruges til hvad ? er det den lille til pulver og den store til vand eller hvordan eller det f.eks. den store til begge dele

• #5   7. sep 2008 Jeg har altid blandet en del pulver til 2 dele varmt vand.
    Det har altid fungeret perfekt til mine missebørn.
    Bare husk at killingerne skal være minimum 4 uger før de må få pulvermælken.
    Er de yngre skal de have den færdigblandede variation,ellers kan mælken klumpe i tarmsystemet og give en livstruende forstoppelse.
    En af mine veninder har mistet 4 ud af 6 killinger på den konto,så der er grund til at tage det seriøst....

• #6   7. sep 2008 killingerne er 6 uger så det er ikke det der er problemet med svarer en del til en deciliter eller hvad

• #7   7. sep 2008 jo det er der men der er 2 størelse skeer i den en lille og en stor hvilken e r så til hvad ? er sådan set det der er spørgsmålet ?

• #8   7. sep 2008 I den alder skulle de jo gerne drikke selv smiley ?
    Tag den store ende af måleskeen og tag 1 del pulver og 2 dele varmt vand.
    De skal bare have alt det de kan drikke smiley
    Har de stadig deres mor ? I så fald burde de jo stadig drikke hos hende...

• #9   7. sep 2008 okay tak nej mormis har desværre forladt killingerne så var kunne en mulighed at flaske dem op.

• #10   7. sep 2008 Den lille ske bruger du, når du ikke skal blande så meget op.
    Den store, når det er en større portion.

Til hver blanding skal du bare bruge den SAMME ske til BÅDE pulver OG vand, altså IKKE den ene til pulver og den anden til vand.

Var det det, du mente?

• #11   7. sep 2008 Så gør du en rigtig god gerning for de små misseliv ;-)) !!
    Det skal nok gå i den alder,for der har de som regel en masse mod på livet,heldigvis.
    Du kan også begynde at give dem lidt mad nu i form af "blød" mad,dvs mad der nemt kan tygges og spises.
    Du kan bruge surmælksprodukter.f.eks en blanding af creme fraiche og tykmælk blandet 50/50,prøv også kogt moset fisk med lidt af kogevandet,rå hakket oksefars m.høj fedtprocent,creme fraiche blandet m. torskerogn eller lidt tun i vand,ja kun fantasien sætter grænser...

• #13   8. sep 2008 Peter, hvor lang tid siden er det, missemor har forladt killingerne, og er/var det din egen kat?
    Det KAN jo være, hun bare er på herresjov, hvis hun er kommet i løbetid, og så dukker hun op igen.

• #17   8. sep 2008 du skal bare bruge samme mål bæger.. altså hvis det er en kop så er det bare 2 kop pulver til 3 kop vand.

hvis du bruger dl så er det bare 2 dl til 3 dl vand osv.

alts efter hvor meget du skal blande jo :o)

jeg blander tit en stor porton og fryser det

• #18   8. sep 2008 Eftersom killingerne jo patter ved deres mor så længe de kan få lov til det, så kan jeg ikke se at det skulle skade at give dem flaske. Så hvis Peter har overskud og energi til det så synes jeg da at det er fint. Uanset om de så i den alder selv er i stand til at drikke eller ej.

• #19   8. sep 2008 Jeg giver Linda og Eva HELT ret!

Selvfølgelig kan killinger i den alder drikke selv, men det dækker IKKE deres sociale hygge-suttebehov.

Men jeg har "kun" beskæftiget mig med katte og deres adfærd i 45 år, siden 1987 også som opdrætter og ofte som "flaskemor" for moderløse hittekillinger.

• #20   8. sep 2008 Men nu vi lige er ved det. Så er der ret meget salt i torskerogn. Jeg vil hellere anbefale ham at koge noget (usaltet) fisk eller kylling til dem og så have det som godbider. Gerne blande fisk/kylling samt kogevand og lidt havregryn sammen til en mos. Det brugte jeg efter anbefaling med stort held til min underernærede hitter.

• #22   8. sep 2008 Linda - Det kan være svært med skrift, men så er det jo godt man kan gøre som du og tilføje noget senere. F.eks. at man ikke lød sur.
    Men ja, så længe de har lyst til at sutte har de jo et behov for det :o)

Kommentér på:
HASTER !!!! KMR PULVER

Annonce