{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
630 visninger | Oprettet:

så er der gået en uge.. (siden aflivning) {{forumTopicSubject}}

Ja der er nu gået en uger efter P.A. blev aflivet. der har været utroligt tom her hjemme og har været meget ked afd et.. Cinnamon lå bare på han stol ude i køkkenet dagen efter og ville ikke spise eller drikke eller ud. han har det okay nu men miaver stadig meget og ved ikke hvad han skal stille op uden hans bror. savne det lille pus rigtig meget. vi er på udkig efter en ny lege kammerat til cinnamon. men der er ikke dukket nogen op endnu der er perfekte. tror vi har været ude og kigge på 40 killinger.
vi skal snart finde en da cinnamon ikke er som han plejer han ligger bare hele dagen eller går rundt og miaver..

undskyld det blev lidt langt, men skullelige ud med mine tanker ..
Puha vi savner ham meget..


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  så er der gået en uge.. (siden aflivning)
  • #1   9. sep 2008 Kig evt på min HP, jeg har 2 henrivende sort/hvide tøser & 2 smukke snebamse(liner) der søger nyt hjem (alle mainecoon´s med stambog)

  • #2   9. sep 2008 kunne godt tænke mig en hvis han kat. har set en rigtig pæn rød masket birma her inder der er til salg. hvad køn er dine missere ?


  • #3   9. sep 2008 Jeg skrev køn i min kontakt til dig
    - 2 henrivende sort/hvide TØSER & 2 smukke snebamse(LINER).

    Tøser & bamse(Liner) = alle af hunkøn

    Af drenge har jeg 2 killinger på 6 uger. En blå & en rød sølv.

    Derudover har jeg 1 ungkatte der søger nye hjem til reduceret pris.
    En lækker rød sølv med hvid dreng også på 1½ år, som jeg ikke længere skal bruge i mit avlsprogram.


  • #4   9. sep 2008 tak for svar, har kontaktet josefine da jeg så på den tidliger og lige skulle snakke med kæresten om den smiley men hun er desværre ofline nu. men håber da at hører fra hende :D:D

  • #5   9. sep 2008 hejsa Bente,
    jeg har skreven en pb til dig.
    mvh Josefine


  • #6   9. sep 2008 Jeg er ked af at høre, at P.A. måtte aflives Var der komplikationer efter operationen?...
    Selvfølgelig er både I og cinnamon kede af det. Der mangler jo en....

    Jeg har en ide om, at det ikke gør noget, at den tilbageblevne kat har lidt tid til at sørge, inden der kommer ny kat i huset.
    Held og lykke med at finde den helt rigtige legekammerat.


  • #7   9. sep 2008 Pøj pøj med at finde en ny ven til Cinnamon

  • #8   10. sep 2008 jeg søger skam også selv på fuld kraft. men vi har nu fundet en som der evt kunne være tale om.
    Tinka : nej de nåede slet ikke at operere ham, da de scannede ham da jeg kom med ham viste det sig der ikke var sten i blæren men en masse blod. og de sagde så det var noget allergi af en slags som nogen katte får. som man ikke rigtig ved hvad er. det er smerte fuld for katten og kunne evt behandles med medecin men hun sagde det ikke var noget liv for en kat.. så hun sagde det var bedst at aflive den med det samme smiley

    LisD: du skam ikke for nærtagende, du har din mening om ting som måske ikke er den samme som andres og det helt i orden..
    men jeg ville bare ha lidt hjælp her inde fra til at finde en ny, da jeg har kigget over alt.. og måske var er nogen som havde en vi ikke havde set endnu


Kommentér på:
så er der gået en uge.. (siden aflivning)

Annonce