987 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 19 Svar

Vaccination + undersøgelse Killing Vaccination + undersøgelse Killing

Hej jeg har 7 killinger. Jeg ville høre om der er nogen der ved hvor man kan få den vaccineret meget billigt? Hvis man jo ikke har mange penge.
De har levet deres første 4 uger udenfor. Og derfor vil jeg meget gerne få dem undersøgt og vaccineret.

Nogen der kan anbefalde et godt sted?

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Inspicering af opgave 205 kr.
  • Udskiftning af stik til “grisetryne” 230V ifm fjernvarmeinstallation. Haster! Vi skal have etableret et 230V el-udtag med jord inden fjernvarme installationen indendørs kan etableres på mandag. Skal udføres autoriseret. Vi har ikke selv materialerne. 1.500 kr.
  • Afmontering af defekt opvaskemaskine og montering af ny brugt 1.000 kr.
  • Lapning af dæk 500 kr.
  • Fugening af bordplade 1.100 kr.
  • Besværlig lås 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Vaccination + undersøgelse Killing
  • #1   10. sep 2008 altså for det meste kan du få killinge rabat hos din egen dyrlæge.. det fik vi til vores to katte dengang de blev vacc, og undersøgt. så prøv at ringe til forskellige dyrlæger i dit område

• #2   10. sep 2008 Okay.. Det er bare fordi, der er så mange killinger..
    Kender du priserne på orme-kur?

• #3   10. sep 2008 Okay. Perfekt.. smiley
    Hvilke sygdomme kan katte få når de er udenfor?

• #4   10. sep 2008 mange tak.. smiley Hva ligger priserne på (vaccination og undersøgelser)

• #5   10. sep 2008 en konsulation koster omkring 500 kr og så er der som sagt rabatter at hende ved flere katte

• #6   10. sep 2008 Mange tak!

• #7   10. sep 2008 Tina, vil bare sige, at jeg tager hatten af for dig og den indsats, du gør for disse hittekillinger.
    Det kunne mange lære af - også dem med egne "opdrættede" killinger.

Forklar dyrlægen situationen med dem, så kan jeg ikke forestille mig andet, end du får en klækkelig "mængderabat". Det giver min dyrlæge i hvert fald i en sådan situation, også når det drejer sig om neutralisering af dem.

• #8   10. sep 2008 du kan også gøre det at du ringer til nogle dyrlæger i dit område og forklare situationen og så siger hvad vil det koste hos jer, og så kan du jo ta den du syntes er mest passende.

• #9   10. sep 2008 Jeg gav 84,46 kr for 2 Banmith pasta ormekur som strækker sig til ca. til 6 katte.. Kommer self an på deres vægt med mere..

• #10   10. sep 2008 Hvis du sender mig en pb med et kontonummer, vil jeg godt give et lille bidrag til det.

Jeg har ikke meget at rutte med, men lidt kan jeg godt undvære.

Mange hilsner Dorte og de snart 22 nussemisser.

• #11   10. sep 2008 dorte uden H det må jeg sige det er fandeme flot af dig det må jeg sige
    folk som du er en mangelvare !!!
    <3<3<3<3

• #12   10. sep 2008 derthe uden H. det er fandeme flot gjort af dig .. gid der vare flere mennesker som dig. hvis jeg ikke selv havde minus 1500 kr på min konto efter 2 haste dyrelæge besøg havde jeg nok hoppet med på ideen

• #13   10. sep 2008 hvor er det sødt nogen kan hjælpe. jeg kan desværre ikke.

men selvom du får bidrag til regningen så prøv at ringe til mere end en dyrlæge for nogen gange så kommer deres priser an på hvor de ligger, så hvis de ligger et dyrt sted så er prisen også højere, hvor dyrlægere der ligger uden for byen tit ikke har så høje huslejer kan have lavere priser MEN STADIG VÆRE DYGTIGE :o)

• #14   10. sep 2008 jeg kan se du bor i københavn, det gør det jo nok lidt dyrere..
    hvad er det for nogle killinger, kan se folk skriver hittekillinger, nogle der kan hjælpe med historien?
    hilsen betina

• #15   10. sep 2008 Tina R - Det menes dog at det ikke hjælper noget ang. opbygning af immunforsvar at vaccinere killinger før det er over 8 uger.
    Men ellers så får man typisk rabat når man kommer med flere katte. Jeg får 25 % på 2. kat og 50 % på 3. kat og derover :o)

• #16   10. sep 2008 Hej Allesammen. Tusind tak for de fine forslag. smiley Det er virkelig dejlig med alt den respons. Jeg har en veninde som hjælper mig med det.
    Men tusind tak Dorte uden H.. smiley Mange tak..

Troede slet ikke der fandtes så mange flinke mennesker mere.. Folk virker efterhånden så sure og gnavne..

Tak! :o)

Hvad menes der med hittekillinger?

• #17   10. sep 2008 hittekillinger plejer vidst at være killinger der er fundet som bare er efterladt

• #18   11. sep 2008 Killigner der er hittet ;oP Altså killinger der er fundet moderløse, eller hvor moderen er fundet sammen med killinger. Så er moderen også en hittekat :o)

• #19   11. sep 2008 Så er mine killinger Hittekillinger smiley
    Moderen er blevet kørt ned, og faderen vil intet have med dem at gøre.. Så jeg tog dem, så de kunne få noget omsorg.. smiley

Kommentér på:
Vaccination + undersøgelse Killing

Annonce