{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.436 visninger | Oprettet:

Min kats numse lugter {{forumTopicSubject}}

Hej. Jeg har en katte killing som snart er et halvt år gammel. Han har en fin flot pels, og er velfungerende og bruger katte bakken jævnligt. Han har få gange lavet uheld andre steder, og en eller to gange straffet os ved at lave andre steder. Men i det store og hele ikke noget problem der. Men vores problem er at han ikke kan finde ud af at vaske sig ordentligt i numsen, så han lugter ud af sin endetarm ofte, så jeg bliver nødt til at tørre ham med en klud, hvilket hjælper for en kort stund. Han får porta 21 uden korn, da jeg har prøvet lidt forskellige foder, og engang imellem får han lidt snacks, og sådan noget malt i hans mad hver dag. Han er ikke kastreret endnu, men skal det snarest. Er bare i vildrede over hvad det kan være, og om der er noget jeg kan gøre selv?
Skal lige siges, at han ikke viser tegn på at han har ondt i bagen.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Min kats numse lugter
  • #1   12. aug 2021 Er det noget der kommer pludseligt og lugter aldeles hæsligt?????
    Det kan nemlig være fra analkirtlerne.
    Nogle udspyr væske når de er bange, andre når de er helt oppe at køre af lykke...

    Nogle katte gør det oftere end andre og det er ufarligt.
    Så har jeg altså også oplevet katte der ikke er så renlige bagi smiley


  • #3   14. aug 2021 Nej, altså det har været der fra starten af. Og det er hver gang han har lavet afføring. Men havde håbet, at det måske kunne være noget der forsvandt når han blev kasteret fx?

    Og ja, der sidder nogle gange lort i hans numse. Var ikke klar over det med malt, troede det var godt at give hver dag. Svært nogle gange at finde oplysninger på ting, fordi der står så meget forskelligt. Elsker min kat, og vil jo bare gerne have han har det godt


Kommentér på:
Min kats numse lugter

Annonce