{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
330 visninger | Oprettet:

Barneskrig fra hankat {{forumTopicSubject}}

Emil (1år og 9 mdr) fik "snittet kuglerne" for nogle dage siden og efter at have checket ham, syntes vi det ser rigtig fint ud, så vi besluttede at han skulle ha lov at komme en tur ud i haven.
Mens jeg går i den ene ende af haven, hører jeg et barn græde...intet unormalt i det, da vi bor i et børnekvarter. Efter et par minutter, synes jeg nu alligevel det lyder lidt underligt, så jeg følger lyden og finder Emil i den anden ende af haven + en anden kat af "ubestemt" køn (den stikker af). Emil bliver pænt siddende og jeg tror først han er kommet til skade, men da jeg løfter ham op, kradser han mig til blods (han er inden igen nu).

Jeg har hørt at katte skriger som små børn hvis de er sårede, men spørgsmålet lyder så på:

Har det været en konkurrerende hankat, eller en lysten hunkat, der har været på besøg???? I hvilken situation vil hankatten vræle, så det lyder fuldstændig som barnegråd?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vaskemaskine med vand problemer 490 kr.
  • Ophænging af 80’ tv og væg reol 1.299 kr.
  • 2x Radiator der skal genstartes 1.200 kr.
  • Hjælp til at samle skab 490 kr.
  • Reparation fuge i bruser mellem flise og afløbsrist. 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Barneskrig fra hankat
  • #1   17. sep 2008 HVAD????

Hvorfor F***** sagde dyrlægen ikke noget om det!!! Sådan noget møg smiley
    Altså sædleder, blodårer g det hele blev jo snørret sammen smiley

• #2   17. sep 2008 Før katte begynder at slås, sidder de et stykke tid og "hyler" kraftigt ad hinanden. Det er nok det, du har hørt. Det er sikkert også derfor, han rev dig, fordi han havde oparbejdet noget aggressivitet, han skulle af med.

• #4   17. sep 2008 gælder det ved alle katte lis - eller er de der kun i 6 uger efter hvis man er uheldig ?

• #5   17. sep 2008 Hm, vi håber det "bare" var en anden hankat...vi skal ikke have små Emil'er rendende rundt smiley

Både Emil & Ida er indekatte, men i dagens anledning og det gode vejr, fik de chancen...de blev jo så også pænt inde i haven begge 2, men udgangsforbuddet er ihvertfald trådt i kraft hér igen *GG*.

• #6   18. sep 2008 Lis>> Han er bogstaveligt talt blevet checket fra hoved til R** og alt ser fint ud, heldigvis. smiley

Da min mand skulle ud i carporten i går aftes, sad der en kat som spænede afsted med det samme. Han nåede kun at se det var en sort og hvid kat,så det er sikkert den samme.

Det har nok været en han og så vil han lige ind og markere "sit" område og vise hvem der egentlig ejer vores grund..det er tilsyneladende ikke os *GG*.

Kommentér på:
Barneskrig fra hankat

Annonce