Barneskrig fra hankat {{forumTopicSubject}}
Emil (1år og 9 mdr) fik "snittet kuglerne" for nogle dage siden og efter at have checket ham, syntes vi det ser rigtig fint ud, så vi besluttede at han skulle ha lov at komme en tur ud i haven.
Mens jeg går i den ene ende af haven, hører jeg et barn græde...intet unormalt i det, da vi bor i et børnekvarter. Efter et par minutter, synes jeg nu alligevel det lyder lidt underligt, så jeg følger lyden og finder Emil i den anden ende af haven + en anden kat af "ubestemt" køn (den stikker af). Emil bliver pænt siddende og jeg tror først han er kommet til skade, men da jeg løfter ham op, kradser han mig til blods (han er inden igen nu).
Jeg har hørt at katte skriger som små børn hvis de er sårede, men spørgsmålet lyder så på:
Har det været en konkurrerende hankat, eller en lysten hunkat, der har været på besøg???? I hvilken situation vil hankatten vræle, så det lyder fuldstændig som barnegråd?
jan 2008
Følger: 6 Følgere: 5 Katte: 2 Emner: 7 Svar: 114
Hvorfor F***** sagde dyrlægen ikke noget om det!!! Sådan noget møg
Altså sædleder, blodårer g det hele blev jo snørret sammen
maj 2007
Følger: 73 Følgere: 74 Katte: 10 Emner: 59 Svar: 5.739
jan 2006
Følger: 38 Følgere: 37 Katte: 7 Emner: 28 Svar: 495
jan 2008
Både Emil & Ida er indekatte, men i dagens anledning og det gode vejr, fik de chancen...de blev jo så også pænt inde i haven begge 2, men udgangsforbuddet er ihvertfald trådt i kraft hér igen *GG*.
jan 2008
Da min mand skulle ud i carporten i går aftes, sad der en kat som spænede afsted med det samme. Han nåede kun at se det var en sort og hvid kat,så det er sikkert den samme.
Det har nok været en han og så vil han lige ind og markere "sit" område og vise hvem der egentlig ejer vores grund..det er tilsyneladende ikke os *GG*.
Barneskrig fra hankat