onde mennesker.... (efterladte killinger) {{forumTopicSubject}}
hvordan kan man mennesker sætte små killinger af...???
jeg har fundet nogle kattekillinger...de gik rundt og var så kede af det. det var tydligt at se de små misser var fra et rigtig hjem da de var tamme og kælne, de er ca en 12 uger. de er røde og hvide og helt ens.
grunden til vi ved de er sat af er at der af og til sættes katte af ved den vej, da der er mange gårde her. da jeg fodret dem fløj de i maden og stod nærmest oppe i det...
nu bor de i min garage og de spiser og flytter sig nærmest ikke fra deres nye kasse af. og de er så søde. men da jeg har 2 store hunde som virkelig ikke kan med katte. så flytter de ud på en gård i morgen og skal bo med 6 andre katte.
jeg kunne godt ha tænkt mig at beholde dem. men det er synd de kun bor i en garage. og de ku godt komme ind om natten når hundene sover i deres hundegårde. men katte vil vel helst være ude om natten
sep 2006
Følger: 9 Følgere: 8 Katte: 6 Emner: 43 Svar: 96
jan 2007
Følger: 20 Følgere: 23 Emner: 39 Svar: 241
dec 2006
Følgere: 102 Katte: 2 Emner: 68 Svar: 9.943
Det kan vist kun de mennesker, der kan finde på sådan noget, forklare.
De må jo fungere på en ganske anden måde, end vi andre. Det kunne være interessant at prøve at være inde i et sådant menneskes hoved ... bare en times tid. Huh.
Jeg håber, du finder ud af noget med killingerne. Du kan evt. kontakte Kattens Værn for råd. Men prøv nu først at spørge i nabolaget om nogen savner killingerne (og sæt opslag op). For selv om der er nogle idioter, der smider katte af ved den vej, så KAN det jo tænkes at de små har et hjem i nærheden....
jan 2007
Følger: 20 Følgere: 23 Emner: 39 Svar: 241
feb 2008
Følger: 26 Følgere: 66 Katte: 7 Emner: 22 Svar: 1.728
mårkse dumt spørgsmål. blir de inde/ude katte eller inde katte eller gård katte..
bare af nysgerrighed
de mennesker der har gjort det skulle have en lige højre. prøv og tænk på hvor skræmmende en oplevelse det har været for sådan en lille pus eller to små pus for den sags skyld ..
onde mennesker.... (efterladte killinger)