{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
823 visninger | Oprettet:

grynten er blevet værre . ? {{forumTopicSubject}}

Jeg har været til dyrelægen med hende for ca. 3 uger siden . og han sagde at der intet var galt ? .

Men jeg synes bare hendes grynten er blevet lidt værre `?, hun snorker virkelig højt, og hun grynter hele tiden nu. Det lyder lidt som om hun er forkølet , men der er intet snot eller lign. at få af se ? . Må ærlig indrømme at jeg er begyndt at blive lidt bekymret, og ved ikke lige om jeg skal tage over til den samme dyrelæge eller om jeg måske skal tage en anden. For hva' nu hvis der er noget helt galt ? . Har altid brugt Hadsund dyreklinik , skal jeg prøve dem i hobro ? , eller måske køre til ålborg med hende. ?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  grynten er blevet værre . ?
  • #1   18. sep 2008 altså jeg ville bare ringe og høre ad hos den samme dyrelæge og fortæle det er blevet være og høre hvad de siger, og hvis du sidder tilbage med samme uvished ville jeg ringe til en anden dyrelæge og forklare og høre hvad de siger, det skader jo ikke noget ved at forhøre sig ad, sådan gør jeg for jeg er meget øm over for mine katte. håber du finder en løsning. held og lykke

  • #2   18. sep 2008 okey , har lige haft ringet til dyreklinikken i hadsund, og det eneste hun sagde var at jeg skulle komme der over til eftermiddag, for de havde meget travlt lige pt. hmm ? . det kan jeg jo ikke bruge til noget ?.
    desuden lød hun meget sur og ubehøvlet ...
    Prøver at kontakte dyrehospitalet i Hobro i stedet . smiley


  • #3   18. sep 2008 ja gør det så er der sku ikke noget ved at komme når man først har fået en sur en i røret.

  • #4   23. sep 2008 nåååh ja :D:D' .
    havde helt glemt tråden .

    jamen jeg tog ned til dyrehospitalet i hobro , og han fandt så frem til at hun havde dårligt tandkød, (for hun havde også rimelig dårlig ånde) . Så han fjerne plag (tror jeg det hedder) fra hendes tænder og tandkød og fortalte mig så at grunden til hun gryntede var rent ud sagt "spyt/savl" . Så hun fik en pille mod denne bakterie ting i hendes tandkød. og vi skal så der ned igen til eftertjek i næste uge . Men synes allerede det har hjulpet lidt , i hvertfald på hendes ånde smiley


  • #5   23. sep 2008 ja , det mener jeg også det hed . smiley
    okey , tak . Det sagde dyrelægen også, men der har ikke været noget . smiley


Kommentér på:
grynten er blevet værre . ?

Annonce